Nu ik ben en heet Bert Smeenge en woon in Amsterdam rij al jaren motor en altijd met mijn EGA achterop .
Voor dat ik deze R850RT kocht had ik een PAN maar ja wel wat zwaar dus zocht ik wat anders lichtere makkelijker hanteerbaar (voeten op de grond komen) nu het bevalt mij wel een TWEE cilinder en hoop er veel toertochten mee te gaan maken.
Ben al in Duitsland(Westerbergland)geweest om te wennen aan de BMW en ga de 22-6 ste naar Tirol Oostenrijk (Drie alpen toer)wel een tussen stop er bij kan ook in een keer maar hebben geen haast

Hoop dat hij het net zo goed doet als de PAN in de bergen (zal wel anders zijn)maar vertrouw er op.
ben ook lid van de club pan European Nederland ja naar 10 jaar wat wil je anders zijn bijna familie leden van je geworden.
wat ik al versleten heb zijn de volgende motoren. Honda 550 four / hondaVT700 shadow / Kawasaki ZG1200 Voyager / BMW K1100LT / Honda Pan 1100 blauw / Kawasaki 1000gtr (tussen motor i.v.m. ongeval) Honda Pan 1100 rood (staat te koop bij motorport Wormerveer) en nu dan deze twee cilinder de R850RT (geen politie motor

nu als je een tourrit wil doen ik heb er veel op de pc staan voor de Garmin dus vraag maar eens na als je weg wil misschien heb ik er dan wel een voor jou .
nu dit was het wel voor allen

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)