Waar gaan we naar toe met onze RT deze zomer?

Vertel over je motorritten en -vakanties.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Freddy Kreuger
Type: R1200RT
Bijz: grijs maar niet saai
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Hellevoetsluis

Waar gaan we naar toe met onze RT deze zomer?

Ongelezen bericht door Freddy Kreuger »

Ik heb net een vakantie geboekt bij 'Horizonreizen'. Voorheen ging ik vaak met 'Vrijuit-MRO' op groepsreis maar dit jaar hebben ze maar heel weinig groepsreizen in de aanbieding dus heb ik maar iets verder gekeken en nu toch een leuke groepsreis geboekt. Nu maar afwachten of deze doorgaat _001 want bij te weinig inschrijvingen gaan deze nooit door. (Helaas heb ik daar ook ervaring mee) :x Ik ga weer naar Frankrijk naar de Hautes Alpes. Ik ben daar al eens geweest, maar ik ben bijna overal in Europa al eens geweest. Ik hoop op goed weer, en dat wens ik alle RT-reizigers ook toe. Big RT Smile
Als je alleen maar rechtuit gaat ben je er twee keer zo snel, maar is het rijden half zo leuk.
gromsnor
Type: R1200RT
Bijz: Alle opties,geen esa,Verl.uitv.ring Hyperpro V-A
Woonplaats of omgeving: Achterde duinen

Re: Waar gaan we naar toe met onze RT deze zomer?

Ongelezen bericht door gromsnor »

Ik vertrek 13 juni samen met mijn vrouw voor een week of 3 naar zuid frankrijk,ons reisdoel is voor de eerste week Castellane op Camping http://www.camping-fredericmistral.com/waar het goed vertoeven is,en op loopafstand van het gezellige centrum.
Ons reisschema van dag 1
Haarlem-Maastricht-Luik-Bastogne-Longwy-Metz-Nancy-Toul-Neufchateau-Borg St.Marie waar we een nacht verblijven in een chalet op camping http://www.camping-les-hirondelles.eu, goed voor 620 km.
Dag 2
Bij Grenoble route napoleon oppikken de Rn85 en dan op het gemak richting Castellane waar we in de namiddag zullen arriveren.Een idiale locatie voor tochtjes in de omgeving.
In principe willen we verblijven in een camping huisje o.i.d.maar ons kleine tentje schuwen we ook niet en gaat zeker mee voor noodgevallen.
Voor mijn vertrek heb ik toch nog besloten om mijn zadels,van nieuwe bekleding te voorzien dit vanwege een scheurtje in mijn voorste zadel en zo ziet het er weer netjes uit,we zijn klaar voor vertrek

Afbeelding

iedereen een fijne en veilige vakantie toegewenst
RT1
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Honda GOLDWING 1800A
Woonplaats of omgeving: Deurne

Ongelezen bericht door RT1 »

Ik dacht dat we al zo'n vakantietopic hadden _004

zie:

viewtopic.php?f=47&t=7152
[b]Honda: Gold Wing 1800 - Honda Deauville 650 - BMW R75/6[/b]: vroeger: R1200RT, PE 1100
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Klopt: daarom gaan we hier verder . . . . MET poll . . . . : viewtopic.php?f=47&t=7152
RT1 schreef:Ik dacht dat we al zo'n vakantietopic hadden _004

zie:

viewtopic.php?f=47&t=7152
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over motorritten en -vakanties”