Mijn naam is Marcel en ben sinds afgelopen weekend ingeschreven op dit forum. Reden is dat ik afgelopen zondag een RT heb gekocht. Jawel een

uit 2002 met 80K op de tellers. De vorige eigenaar heeft de motor zondag ochtend om 8:55u op marktplaats gezet en ik zag dit om 9:10. De prijs was zo scherp en de fotoos ok, dat ik gelijk heb gebeld voor een afspraak. Dit heeft er toe geleid dat ik vandaag (woensdag) de motor heb opgehaald. Door de regen van Eindhoven naar Heerhugowaard. Dat was best wel spannend omdat ik al ruim een jaar geen motor heb aangeraakt. Vorig jaar heb ik mijn Honda VFR 800 VTEC verkocht, vandaar. Het ging de afgelopen maand toch weer kriebelen en zwakke l.. die ik ben heb er toch aan toegegven. De RT is een heel ander fiets dan de Honda. Daar waar de honda wat sportief zit is de rt een luxe fatuil. Twee totaal verschillende motoren. Mijn keus voor de

is gebaseerd op mijn waarneming dat ik mede rt rijders altijd zo ontspannen en fris op de motor zie zitten. Nu heb ik vandaag ruim 2 uur op de Rt gezeten en ik moet zeggen dat ik mij nog nooit zo ontspannen heb gevoeld op een motor als de RT . Zeker gezien het feit dat het een totaal andere motor is die ik gewend was. Dus mijn indruk is zeker positief en ik denk er een goede koop aan gedaan te hebben.
Zover mijn voorstelberichtje.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Marcel