even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
even voorstellen
Ik heb vorige week een r1100rt van 1998 met 75000 km gekocht , heb ook een pan 1100.
Nu is het rijden met een bmw of pan een verschil van dag en nacht maar ben aan het uitzoeken welke het beste rijd daar ik een vijftiger ben en mijn moto's al wat ouderdom hebben wil ik mij nog één keer een nieuwe moto kopen denk dat het misschien wel de laatste zal zijn.
Dus is het nu het moment om uit te zoeken welke ik ga kopen pan of bmw.
Zal nog veel vragen hebben in verband met onderhoud , maar zal eerst eens het forum doorlezen en zal dan de vragen stellen.
Al vaste een dikke proficiat aan de mensen die dit forum gemaakt hebben.
Gr. Juul
Nu is het rijden met een bmw of pan een verschil van dag en nacht maar ben aan het uitzoeken welke het beste rijd daar ik een vijftiger ben en mijn moto's al wat ouderdom hebben wil ik mij nog één keer een nieuwe moto kopen denk dat het misschien wel de laatste zal zijn.
Dus is het nu het moment om uit te zoeken welke ik ga kopen pan of bmw.
Zal nog veel vragen hebben in verband met onderhoud , maar zal eerst eens het forum doorlezen en zal dan de vragen stellen.
Al vaste een dikke proficiat aan de mensen die dit forum gemaakt hebben.
Gr. Juul
Re: even voorstellen
Welkom Juul.
Ik heb zelf een keer op een Pan gereden en vind het ook een wereld motor! !!!
Maar ik ben mijn hele motor leven al een grote fan van een- en tweepitters.
En dat gaf mij de doorslag bij mijn laatste aanschaf.
Ik wens je heel veel wijsheid toe! !!!!
Groeten van Jan via Tapatalk
Ik heb zelf een keer op een Pan gereden en vind het ook een wereld motor! !!!
Maar ik ben mijn hele motor leven al een grote fan van een- en tweepitters.
En dat gaf mij de doorslag bij mijn laatste aanschaf.
Ik wens je heel veel wijsheid toe! !!!!
Groeten van Jan via Tapatalk
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Beste Juul,
Allereerst bedankt voor je compliment over het forum en natuurlijk van harte welkom.
Ik denk dat de BMW het gaan winnen . . .
Jos
Allereerst bedankt voor je compliment over het forum en natuurlijk van harte welkom.
Ik denk dat de BMW het gaan winnen . . .
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Hoi Juul,
Welkom!
Het leuke van dit forum is dat je niet eens een vraag behoeft te stellen, je krijgt ongevraagd al antwoorden
Ik mag toch hopen, dat je niet de illusie had dat de leden van dit forum een BMW gaan afkraken, dat zit er echt niet in!
Maar ik begin deze week na een
aan mijn droom, een
.
En dat uit volle overtuiging!
Dikwijls zijn er al grote verschillen tussen dezelfde types, afstellen van een RT is nu eenmaal belangrijk en de basis voor een fijne motor waar je dan veel plezier aan hebt.
En natuurlijk zijn er ook verschillen tussen de modellen, maar dat heeft ook alk weer met persoonlijke beleving of smaak van doen. En budget natuurlijk.
Mijn
reed fantastisch, maar een 1200 is natuurlijk en moderner en anders van aanzicht.
Ik wens je in ieder geval veel plezier met je keuze en veel nuttige informatie op dit forum.
Met vriendelijke groet,
Easy Louis
Welkom!
Het leuke van dit forum is dat je niet eens een vraag behoeft te stellen, je krijgt ongevraagd al antwoorden

Ik mag toch hopen, dat je niet de illusie had dat de leden van dit forum een BMW gaan afkraken, dat zit er echt niet in!
Maar ik begin deze week na een

En dat uit volle overtuiging!
Dikwijls zijn er al grote verschillen tussen dezelfde types, afstellen van een RT is nu eenmaal belangrijk en de basis voor een fijne motor waar je dan veel plezier aan hebt.
En natuurlijk zijn er ook verschillen tussen de modellen, maar dat heeft ook alk weer met persoonlijke beleving of smaak van doen. En budget natuurlijk.
Mijn

Ik wens je in ieder geval veel plezier met je keuze en veel nuttige informatie op dit forum.
Met vriendelijke groet,
Easy Louis
Ja heb nu toch al een paar dagen veel gelezen hier maar wat ik moet vaststellen dat er veel problemen geven met de koppeling en het juist afstellen van de motor.
De mijne denk ik dat ook eens goed moet afgesteld worden , de koppeling zou de vorige eigenaar al vervangen hebben.
De vorige eigenaar heeft het nooit bij de dealer laten doen,ik vind dat hij bij het starten en bij het begin als hij nog koud is niet echt goed loopt moet de choke zeker een 3km op laten staan anders valt hij uit.
Nu weet ik in de buurt niet direct iemand die dit kan en voor een redelijke prijs, kan misschien iemand mij hier iemand aanbevelen bij mij in de streek.(limburg)
Gr.Juul
De mijne denk ik dat ook eens goed moet afgesteld worden , de koppeling zou de vorige eigenaar al vervangen hebben.
De vorige eigenaar heeft het nooit bij de dealer laten doen,ik vind dat hij bij het starten en bij het begin als hij nog koud is niet echt goed loopt moet de choke zeker een 3km op laten staan anders valt hij uit.
Nu weet ik in de buurt niet direct iemand die dit kan en voor een redelijke prijs, kan misschien iemand mij hier iemand aanbevelen bij mij in de streek.(limburg)
Gr.Juul
- jpauwels
- Type: R1200RT
- Bijz: Saphir Schwarz Metallic
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Riel
ik zou eens contact op nemen met vioma, ook een lid hier op het forum :)kan misschien iemand mij hier iemand aanbevelen bij mij in de streek.(limburg)
die zit volgens mij in limburg, en weet er erg veel vanaf
- Lemoi
- Type: R1200RT/LC
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: 's-Hertogenbosch
Kenny zal wel wat te ver weg zijn. Maar ik rij er ook heen (+/-45 minuten) en ik verzorg de bossche bollen en het werk (de motor dus) en Kenny de koffie en de service! Gezellig dag je uit!
Ik denk dat ieder zich zelf respecterend motormonteur prima een boxer kan afstellen. In principe is er niet heel veel bijzonders aan de BMW boxer motor.
Dus ga op zoek na iemand die er zin in heeft en het gaat zeker goed komen. Het is bij mij in de buurt wel gelukt. Deze knaap werd via de mond op mond reclame in de zon gezet en terecht. Duitsland zou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn, meestal goeie techneuten.
Succes,
Hans
Dus ga op zoek na iemand die er zin in heeft en het gaat zeker goed komen. Het is bij mij in de buurt wel gelukt. Deze knaap werd via de mond op mond reclame in de zon gezet en terecht. Duitsland zou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn, meestal goeie techneuten.
Succes,

Hans
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!