Koppelingschakelaar
Moderator: RT_Patrick
Koppelingschakelaar
Aangezien mijn 1200rt wat moeite heeft om het neutraalstand lampje te laten oplichten, is het handig om te starten met evt. koppeling ingetrokken. Echter reageert hij daar totaal niet op. Schakelaartje al proberen door te lussen maar ook daarmee geen soelaas.
Zou iemand mij kunnen vertellen waar dat stekkertje uiteindelijk naartoe loopt? Dan hoef ik niet de hele motor uitelkaar te sleutelen om een rot kabeltje te volgen maar direct op de juiste plek kijken.
Het gaat dus om de route van de bekabeling van het koppelingshendelschakelaartje.
Zou iemand mij kunnen vertellen waar dat stekkertje uiteindelijk naartoe loopt? Dan hoef ik niet de hele motor uitelkaar te sleutelen om een rot kabeltje te volgen maar direct op de juiste plek kijken.
Het gaat dus om de route van de bekabeling van het koppelingshendelschakelaartje.
Re: Koppelingschakelaar
'k Heb dezelfde vraag maar dan voor een R850RT.
Iemand ervaring hiermee?
Iemand ervaring hiermee?
Re: Koppelingschakelaar
Bij de R850RT zou ik de bovenste cardinage (deze waar het licht in zit) moeten verwijderen.
'k Heb een nieuwe koppelingschakelaar geplaatst zonder demontage van deze cardinage.
Gewoon de bekabeling van de oude (en de nieuwe) doorgeknipt.
De nieuwe er in gedraaid. De kabeltjes aan elkaar gesoldeerd en afgeschermd met een krimpkous.
Werkt nu weer prima.
'k Heb een nieuwe koppelingschakelaar geplaatst zonder demontage van deze cardinage.
Gewoon de bekabeling van de oude (en de nieuwe) doorgeknipt.
De nieuwe er in gedraaid. De kabeltjes aan elkaar gesoldeerd en afgeschermd met een krimpkous.
Werkt nu weer prima.
- bmwalter
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 12 jul 2010, 20:17
- Type: Ik heb een andere motor
- Bijz: Toch maar overgestapt op een Harley...
- Land: nl
- Woonplaats of omgeving: nijmegen
- Locatie: Nijmegen
Re: Koppelingschakelaar
Jeeron schreef:Aangezien mijn 1200rt wat moeite heeft om het neutraalstand lampje te laten oplichten, is het handig om te starten met evt. koppeling ingetrokken. Echter reageert hij daar totaal niet op. Schakelaartje al proberen door te lussen maar ook daarmee geen soelaas.
Zou iemand mij kunnen vertellen waar dat stekkertje uiteindelijk naartoe loopt? Dan hoef ik niet de hele motor uitelkaar te sleutelen om een rot kabeltje te volgen maar direct op de juiste plek kijken.
Het gaat dus om de route van de bekabeling van het koppelingshendelschakelaartje.
Die schakelaar zet ook de cruisecontrol uit (als je die hebt) Doorlussen is dus iets minder veilig....
Tomos 4L,Zundap KS 50, Matchless 350, Jawa California, R69S, R60-7, Yamaha 920, Yamaha 920 Virago, R100RT, R1100RT, R1150RT, R1200RT, Harley Davidson Road King.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!