Pagina 1 van 1

Koppelingschakelaar

Geplaatst: 12 mei 2013, 13:17
door Jeeron
Aangezien mijn 1200rt wat moeite heeft om het neutraalstand lampje te laten oplichten, is het handig om te starten met evt. koppeling ingetrokken. Echter reageert hij daar totaal niet op. Schakelaartje al proberen door te lussen maar ook daarmee geen soelaas.

Zou iemand mij kunnen vertellen waar dat stekkertje uiteindelijk naartoe loopt? Dan hoef ik niet de hele motor uitelkaar te sleutelen om een rot kabeltje te volgen maar direct op de juiste plek kijken.

Het gaat dus om de route van de bekabeling van het koppelingshendelschakelaartje.

Re: Koppelingschakelaar

Geplaatst: 06 jun 2013, 13:43
door Jempy
'k Heb dezelfde vraag maar dan voor een R850RT.
Iemand ervaring hiermee?

Re: Koppelingschakelaar

Geplaatst: 13 jun 2013, 22:04
door Jempy
Bij de R850RT zou ik de bovenste cardinage (deze waar het licht in zit) moeten verwijderen.
'k Heb een nieuwe koppelingschakelaar geplaatst zonder demontage van deze cardinage.
Gewoon de bekabeling van de oude (en de nieuwe) doorgeknipt.
De nieuwe er in gedraaid. De kabeltjes aan elkaar gesoldeerd en afgeschermd met een krimpkous.
Werkt nu weer prima.

Re: Koppelingschakelaar

Geplaatst: 14 jun 2013, 09:25
door bmwalter
Jeeron schreef:Aangezien mijn 1200rt wat moeite heeft om het neutraalstand lampje te laten oplichten, is het handig om te starten met evt. koppeling ingetrokken. Echter reageert hij daar totaal niet op. Schakelaartje al proberen door te lussen maar ook daarmee geen soelaas.

Zou iemand mij kunnen vertellen waar dat stekkertje uiteindelijk naartoe loopt? Dan hoef ik niet de hele motor uitelkaar te sleutelen om een rot kabeltje te volgen maar direct op de juiste plek kijken.

Het gaat dus om de route van de bekabeling van het koppelingshendelschakelaartje.

Die schakelaar zet ook de cruisecontrol uit (als je die hebt) Doorlussen is dus iets minder veilig....