Badge
Moderator: RT_Patrick
- Ard
- Type: R1150RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam-Rijnmond
Badge
Met veel pijn en moeite heb ik het voor elkaar. Mijn BMW RT forum badge heb ik op mijn motor jas zitten.
Het strijken was geen optie, dus dan maar met naald en draad aan de slag. Mijn vrouw stond een beetje raar te kijken en wenste mij lief "succes"...
Maar het resultaat mag er zijn, netjes recht op de mouw, zonder bloed sporen van het vingerprikken..
Nu nog voor elkaar krijgen makkelijk een foto te delen .. Ben nog niet zo handig aan alle forumleden
Het strijken was geen optie, dus dan maar met naald en draad aan de slag. Mijn vrouw stond een beetje raar te kijken en wenste mij lief "succes"...
Maar het resultaat mag er zijn, netjes recht op de mouw, zonder bloed sporen van het vingerprikken..
Nu nog voor elkaar krijgen makkelijk een foto te delen .. Ben nog niet zo handig aan alle forumleden
Life is like a box of chocolate...
Motorbegeleider WednesdayNightSkate Rotterdam
Motor Begeleidings Team
Motor Begeleidings Team
- Ton1959
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Re: Badge
moh_fan schreef:De ham-vraag is nu; Is die jas nog waterdicht?Ard schreef:Maar het resultaat mag er zijn, netjes recht op de mouw, zonder bloed sporen van het vingerprikken..
Dat is een goeie ja daar twijfel ik ook nog steeds over daarom zit mijn badge er nog niet op.
- Ard
Hij is expres niet door en door gestikt, puur in de buiten laag. Ook weer ingespoten. En uiteindelijk is mijn jas toch niet waterdicht...
Motor Begeleidings Team
Motor Begeleidings Team
- Ard
Hier een foto van het 'Project' :

Motor Begeleidings Team
Motor Begeleidings Team
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht