Eindelijk hoor ik tot de club
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- Arjan W
- 2024
- Type: R1150RT
- Bijz: De bestuurder
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amersfoort
Eindelijk hoor ik tot de club
Hallo Allemaal,
Mijn naam is Arjan en ik ben 32 jaar. Heb een zoon en ben getrouwd. Na mijn aanrijding in September op mijn CBF heb ik een droom van mij in vervulling mogen laten gaan.
Voorheen was ik een motorrijder. Tijdens mijn rtten op de motor keek ik altijd een beetje op naar de bestuurders op een BMW die mij voorbij reden op de grote wegen. Ik rijd ongeveer 20.000km per jaar zowel prive als zakelijk. Ook tijdens tourritten was er altijd een onderscheid tussen motorrijders en BMW-rijders. Toch vrij typisch he.
Met het geld van de verzekering en de inruil van mijn shadow, die ik al jaren had heb ik een 1100 gekocht. Ik moet wel eerlijk zeggen dat de GS mij ook erg aanspreekt maar met de vele km die ik maak vind ik het weggedrag van de RT vele malen beter. Sinds oktober mag ik mij een BMW rijder noemen en sinds die tijd heb ik al een 6.500 km gemaakt en genoten van iedere km (Ik rijd door in de winter als het mogelijk is). Ik heb tot op heden nog zeker geen spijt dat ik een RT heb gekocht. Wellicht als mijn banksaldo het ooit eens toelaat koop ik een F 650 GS erbij voor de fun.
Ik heb een grijze R 1100 RT gekocht uit 1999 met net geen 31.000 km op de teller. Voor nu en de toekomst alvast bedankt voor de tips die ik in het verleden en voor de toekomst van jullie heb/ga ontvangen, ook toen ik me nog niet had ingeschreven voor het Forum.
Groet,
Arjan
Mijn naam is Arjan en ik ben 32 jaar. Heb een zoon en ben getrouwd. Na mijn aanrijding in September op mijn CBF heb ik een droom van mij in vervulling mogen laten gaan.
Voorheen was ik een motorrijder. Tijdens mijn rtten op de motor keek ik altijd een beetje op naar de bestuurders op een BMW die mij voorbij reden op de grote wegen. Ik rijd ongeveer 20.000km per jaar zowel prive als zakelijk. Ook tijdens tourritten was er altijd een onderscheid tussen motorrijders en BMW-rijders. Toch vrij typisch he.
Met het geld van de verzekering en de inruil van mijn shadow, die ik al jaren had heb ik een 1100 gekocht. Ik moet wel eerlijk zeggen dat de GS mij ook erg aanspreekt maar met de vele km die ik maak vind ik het weggedrag van de RT vele malen beter. Sinds oktober mag ik mij een BMW rijder noemen en sinds die tijd heb ik al een 6.500 km gemaakt en genoten van iedere km (Ik rijd door in de winter als het mogelijk is). Ik heb tot op heden nog zeker geen spijt dat ik een RT heb gekocht. Wellicht als mijn banksaldo het ooit eens toelaat koop ik een F 650 GS erbij voor de fun.
Ik heb een grijze R 1100 RT gekocht uit 1999 met net geen 31.000 km op de teller. Voor nu en de toekomst alvast bedankt voor de tips die ik in het verleden en voor de toekomst van jullie heb/ga ontvangen, ook toen ik me nog niet had ingeschreven voor het Forum.
Groet,
Arjan
De rit is altijd het mooist, na de warme thuiskomt!Liever tien keer neon-yellow, dan een keer niet gezien.
Re: Eindelijk hoor ik tot de club
Welkom Arjan.
Ik heb me nooit verheven boven een ander merk gevoeld.
Maar een BMW is voor mij synoniem met kwaliteit en degelijkheid!
Veel plezier hier.
Groeten van Jan via Tapatalk
Veel plezier hier.
- BéRTke
- Type: R1200RT
- Bijz: Ostra Grey
- Land: België
- Woonplaats of omgeving: Kempen
J vd B te V schreef:Welkom Arjan.
Veel plezier hier.
Voor mij is de RT gewoon het droommodel van een motor... en het rijd ontzettend fijn.... daar hoef je voor mij verder niks achter te zoeken....
Welkom Arjan !
R1150RT - 2004 - Biarritz Blue
R1200RT - 2011 - Ostra Grey
R1200RT - 2017 - Platina Bronze
R1200RT - 2011 - Ostra Grey
R1200RT - 2017 - Platina Bronze
En hij rijdt idd ook lekker. Maar daar is geen discussie voor nodig
Is ook vanzelf sprekend
Is ook vanzelf sprekend
- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
Hai Arjan,
Welkom hier en gefeliciteerd met je RT!
Ik kan me voorstellen dat je altijd tegen die BMW rijders opkeek.
De Shadow is immers een stuk lager dan menig BMW :shock: :lol:
Je zal er gerust een hoop probleemloze kilometers bij zetten.
Hou ons maar op de hoogte van je ervaringen
Welkom hier en gefeliciteerd met je RT!
Ik kan me voorstellen dat je altijd tegen die BMW rijders opkeek.
De Shadow is immers een stuk lager dan menig BMW :shock: :lol:
Je zal er gerust een hoop probleemloze kilometers bij zetten.
Hou ons maar op de hoogte van je ervaringen
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

Medebeheerder BMW RT Forum

- BertL
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1200GT/2008
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Ommen
Arjan,
van harte welkom op dit forum en ontzettend veel heerlijke bmw-kilometers toegewenst !
van harte welkom op dit forum en ontzettend veel heerlijke bmw-kilometers toegewenst !
GrTz
BertL
BertL
- Ben1200RT
- 2024
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Divers
- Land: Zweden
- Woonplaats of omgeving: Smalland
Hallo Arjan, welkom bij de Bmw club en Het Forum. Zelf heb ik ook een 1100 uit 99 maar ..... er staat 100000+ op de teller.
Groeten Ben1100rt
Groeten Ben1100rt
Wie op tijd vertrekt ................ hoeft zich niet te haasten.
- Arjan W
- 2024
- Type: R1150RT
- Bijz: De bestuurder
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amersfoort
Hihi, tja ik ben nog een beginneling. Binnenkort gaat hij naar de dealer (op kijkafstand) voor een grote beurt. Ben benieuwd wat eruit komt.Ben1100RT schreef:Hallo Arjan, welkom bij de Bmw club en Het Forum. Zelf heb ik ook een 1100 uit 99 maar ..... er staat 100000+ op de teller.
Groeten Ben1100rt
De rit is altijd het mooist, na de warme thuiskomt!Liever tien keer neon-yellow, dan een keer niet gezien.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!