Vrienden RT rijders
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- Arjan68
- Type: R1200RT
- Bijz: een hele fijne
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: De Rips
Vrienden RT rijders
Graag wil ik me ook even voorstellen.
Arjan, 44 jaar en sinds een maand in het bezit van een 1200 RT met bijna 60.000 km op de teller.
Na een korte onderbreking van zo'n 2 jaar ben ik weer in het gelukkige bezit van een motor.
Voor die tijd reed ik op een Transalp, een Varadero om vervolgens over te stappen naar een 1150 RT. Toen de mogelijkheid weer aanwezig was om een motor aan te schaffen was het merk al vlug bepaald, BMW dus. Het type was nog even twijfelen tussen een K 1200 GT of toch weer een RT, maar ik vind de boxer erg prettig en comfortabel en het is dus toch de RT geworden. Ik zal hem hoofdzakelijk gebruiken voor woon-werk verkeer om de Merc oldtimer een beetje te ontzien (wat een straf). Ik moet zeggen dat de RT weer als vanouds bevalt, handvatverwarming aan, radio op stemmig, bagage in de hutkoffer op de kont en lekker touren naar je werk. Er zijn slechtere manieren om je werkdag te geginnen.
Ik wens iedereen fijne en veilige kilometers en wellicht groeten we elkaar onderweg. Mochten er RT rijders op Linkedin of facebook ronddwalen ik houd me aanbevolen om collega RT rijders toe te voegen.
Met vriendelijke boxergroet, Arjan
Arjan, 44 jaar en sinds een maand in het bezit van een 1200 RT met bijna 60.000 km op de teller.
Na een korte onderbreking van zo'n 2 jaar ben ik weer in het gelukkige bezit van een motor.
Voor die tijd reed ik op een Transalp, een Varadero om vervolgens over te stappen naar een 1150 RT. Toen de mogelijkheid weer aanwezig was om een motor aan te schaffen was het merk al vlug bepaald, BMW dus. Het type was nog even twijfelen tussen een K 1200 GT of toch weer een RT, maar ik vind de boxer erg prettig en comfortabel en het is dus toch de RT geworden. Ik zal hem hoofdzakelijk gebruiken voor woon-werk verkeer om de Merc oldtimer een beetje te ontzien (wat een straf). Ik moet zeggen dat de RT weer als vanouds bevalt, handvatverwarming aan, radio op stemmig, bagage in de hutkoffer op de kont en lekker touren naar je werk. Er zijn slechtere manieren om je werkdag te geginnen.
Ik wens iedereen fijne en veilige kilometers en wellicht groeten we elkaar onderweg. Mochten er RT rijders op Linkedin of facebook ronddwalen ik houd me aanbevolen om collega RT rijders toe te voegen.
Met vriendelijke boxergroet, Arjan
- japachap
- Type: R1150RT
- Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
- Woonplaats of omgeving: Enschede
Re: Vrienden RT rijders
Een mooie geschreven voorstel, Arjan!
[welkom]
[welkom]
(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)
Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Hi Arjan,
Welkom op ons RT forum en gefeliciteerd met je 1150. Deze zal je goed bevallen hoor.
Als je ons wilt ontmoeten kan dat binnenkort op het
.
Hier lees je meer: viewtopic.php?f=96&t=6264
Jos
Welkom op ons RT forum en gefeliciteerd met je 1150. Deze zal je goed bevallen hoor.
Als je ons wilt ontmoeten kan dat binnenkort op het

Hier lees je meer: viewtopic.php?f=96&t=6264
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- Arjan68
- Type: R1200RT
- Bijz: een hele fijne
- Woonplaats of omgeving: De Rips
De 1150 beviel me prima maar ik heb nu toch echt een 1200. in ieder geval bedankt voor je reactie. Het RT treffen zal me dit jaar nog niet gaan lukken maar wie weet een andere keer.
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hoi Arjan,
Welkom op het
en je hebt aan een RT zeker een fantastische motor om je woon-werk kilometers af te leggen
!
Eilert
Welkom op het

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!