Breeman Rotterdam kapt er mee
Moderator: RT_Patrick
Ik kreeg vandaag een brief van mijn dealer Breeman uit Rotterdam.
Vanwege de verlieslatende exploitatie van de motorafdeling wordt deze afdeling per 1 mei 2013 beëindigd.
Met de 4 wielers gaan ze wel door.
Er is nog geen opvolgende dealer voor de regio Rotterdam bekend.
Vanwege de verlieslatende exploitatie van de motorafdeling wordt deze afdeling per 1 mei 2013 beëindigd.
Met de 4 wielers gaan ze wel door.
Er is nog geen opvolgende dealer voor de regio Rotterdam bekend.
- FredBurgmans
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Carbon schwarz metallic
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Hardenberg
Re: Breeman Rotterdam kapt er mee
Safe?
--------------
Gr. Fred

Van genieten word je oud.
Zo niet, heb je toch genoten.
Gr. Fred

-
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: N-Br
... of MotoPort.
Via TapaTalk
Via TapaTalk
- Robin0341
- Type: R1250RT
- Bijz: 2024 Sport racing blue metallic 2
- Land: NLD
- Woonplaats of omgeving: Ermelo
Safe is volgens mij al een tijdje weg daar agv faillissement. Motoport zit aan de Strickledeweg 112 3044 EL Rotterdam.
Ook ik ben slachtoffer van de sluiting van F. Breemnan en op zoek naar een goede en betrouwbare dealer voor het nodige onderhoud en garantie. Wie heeft er ervaring met Mofra in Rijen of Houtrust in Den Haag. Graag hoor ik de meningen.
Mij is bekend dat er 2 dealers stoppen Breeman en in de wandelgangen hoorde ik ook over De Jong Alphen eind 2013. Maar tussen de regels door verstond ik dat er nog een 3e is die stopt maar wie?
Mij is bekend dat er 2 dealers stoppen Breeman en in de wandelgangen hoorde ik ook over De Jong Alphen eind 2013. Maar tussen de regels door verstond ik dat er nog een 3e is die stopt maar wie?
- boetsch1
- 2024
- Type: R1250RT
- Woonplaats of omgeving: Leiden
Kom al een aantal jaar bij Motor Houtrust, 2x een motorfiets gekocht en het onderhoud daar laten uitvoeren en tot op heden geen klachten.roffel schreef:Ook ik ben slachtoffer van de sluiting van F. Breemnan en op zoek naar een goede en betrouwbare dealer voor het nodige onderhoud en garantie. Wie heeft er ervaring met Mofra in Rijen of Houtrust in Den Haag. Graag hoor ik de meningen.
Geniet nu, het is later dan je denkt.
Honda 500four, Honda 550four, Honda GL1000, BMW K1200RS, BMW 1150RT, BMW K1300GT, R1200GS LC, R1200R LC, K1300GT, K1600GT, R1250RT, R1250GS.
Groet Peter den Hollander
Honda 500four, Honda 550four, Honda GL1000, BMW K1200RS, BMW 1150RT, BMW K1300GT, R1200GS LC, R1200R LC, K1300GT, K1600GT, R1250RT, R1250GS.
Groet Peter den Hollander
Safe is al jaren dood, Fred.
Motoport is eerder BMW dealer geweest, maar dat dealerschap zijn ze kwijt geraakt. Ik veronderstel omdat ze niet aan de eisen van meneer BMW wilde voldoen. Zouden ze dat nu wel willen?
Ik heb al eerder een fiets in onderhoud gehad bij Houtrust.
Goed werk maar wel BMW duur.
Hoor altijd goede berichten over De Jong in Alphen. Denk dat ik tzt daar maar eens ga buurten.
Motoport is eerder BMW dealer geweest, maar dat dealerschap zijn ze kwijt geraakt. Ik veronderstel omdat ze niet aan de eisen van meneer BMW wilde voldoen. Zouden ze dat nu wel willen?
Ik heb al eerder een fiets in onderhoud gehad bij Houtrust.
Goed werk maar wel BMW duur.
Hoor altijd goede berichten over De Jong in Alphen. Denk dat ik tzt daar maar eens ga buurten.
Ow ja Fred. Leuk je hier weer te zien na 9 maanden. Kun je je spulletjes weer terugkopen...................................................
- FredBurgmans
- Bijz: Carbon schwarz metallic
- Woonplaats of omgeving: Hardenberg
:lol:doov650 schreef:Safe is al jaren dood, Fred.
--------------
Gr. Fred

Gr. Fred

Houtrust is prima, kom er al jaren. Nota been vanuit Rotterdam :-)
- HansD
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Ik ben een paar jaar geleden ontevreden bij Breeman weg gegaan, en doe nu mijn BMW zaken naar tevredenheid bij Houtrust.
Mooie nieuwe zaak, maar wel BMW prijzen.
Mooie nieuwe zaak, maar wel BMW prijzen.
Bedankt HansD een tip van een kenner gaat er altijd in!
Ik heb mijn RT bij de Jong gekocht; Breeman had geen interesse om mijn oude 1000 RT in te ruilen. Na de eerste beurt ben ik gaan zoeken naar een alternatief voor De Jong, om dat ik niet helemaal het “klant is koning” gevoel kreeg.
De Jong en Houtrust hebben beiden de stelregel dat klanten niet in de werkplaats mogen komen, ook niet als ze bezig zijn met jouw motor. Hier stoor ik me aan.
Bij Breeman is het helemaal geen probleem; vragen worden in de werkplaats altijd beantwoord en uitleg over de oorzaak waarom er een BMW blok helemaal uit elkaar getrokken is worden op een heldere manier uitgelegd.
Ik ga ze missen en ben op zoek naar een goed alternatief, als iemand een goed idee heeft; graag!
De Jong en Houtrust hebben beiden de stelregel dat klanten niet in de werkplaats mogen komen, ook niet als ze bezig zijn met jouw motor. Hier stoor ik me aan.
Bij Breeman is het helemaal geen probleem; vragen worden in de werkplaats altijd beantwoord en uitleg over de oorzaak waarom er een BMW blok helemaal uit elkaar getrokken is worden op een heldere manier uitgelegd.
Ik ga ze missen en ben op zoek naar een goed alternatief, als iemand een goed idee heeft; graag!
Hallo Jaap van t'Hof, bedankt voor je reactie. Je geeft eigenlijk weer wat mijn relatie was bij Breeman, een goed gevoel en een open blik wat er met je motor gebeurt. Dit zoek ik weer en ben om me heen aan het kijken. De enige die dit gevoel ook geeft is MotoPort Goes. Ik heb echter nog maar weinig mensen gesproken die daar ervaring hebben met de service en het onderhoud. De afstand is mijn bezwaar niet het is een prettige ontspannen route naar Goes en je krijgt voor €10,- een leenmotor mee, en breng je je motor op donderdag (koopavond) dan doen ze niet moeilijk over die leenmotor. Dit is informatie die ik dinsdag 5 maart 2013 heb gekregen. De tarieven zijn redelijk €70 incl btw / uur.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 3495 Weergaves
-
Laatste bericht door Ome Noot