Van een F'je naar een R1200 RT

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Frank Böseler

Van een F'je naar een R1200 RT

Ongelezen bericht door Frank Böseler »

Hallo,

Mijn naam is Frank en in oktober jl heb ik mijn F800 ST ingeruild voor een R1200 RT. Heb er nog geen moment spijt van gehad. Gelijk ook maar een src headset voor mijn Schubert aangeschaft, maar die valt wat tegen. Tenminste wat de radio betreft, ontvangst daarvan is erg slecht.
Maar zoals gezegd, de RT daar is niks mis mee. :D
Als je wilt kun je ook mijn website bezoeken http://www.fboseler.nl
Edwin1970
Type: R1100RT
Bijz: BOUWJAAR 2000
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: Van een F'je naar een R1200 RT

Ongelezen bericht door Edwin1970 »

Hallo Frank,

Welkom bij de club. Veel veilige km's toegewenst.
Leuke site heb je. Mooie verzameling van motoren inmiddels.

Groet,
Edwin Big RT Smile
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Ongelezen bericht door EileRT »

Hoi Frank,

Van harte welkom op het RT-forum en heel veel plezierige kilometers op je -1200- ! (en even op je site gekeken: je hebt al een hele motorgeschiedenis achter je _004 )

Groet, Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Jekihero
Type: R1200RT
Bijz: Model 2011, full option
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Noord Holland

Ongelezen bericht door Jekihero »

Een logische stap _004 ;)

Veel plezier en veilge km's gewenst.

Ronald
Lexrt
Type: R1200RT/LC
Bijz: BMW nav V, San Marino blue metallic/granitgrau
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Best

Ongelezen bericht door Lexrt »

Beste Frank, ik las op je side dat je de r1200rt in Goes hebt gekocht. De foto die op je side staat komt erg overeen met mijn oude r1200rt ook uit 2008 met 33000 km op de teller. Heb hem destijds daarin geruild voor mijn huidige r1200rt. Begint je nummer toevallig met MT. Als het zo is heb je in ieder geval een goede aankoop gedaan. Ik heb altijd met heel veel plezier op deze motor gereden en heb hem ingeruild omdat ik wat meer toeters en bellen wilde en nogal gecharmeerd ben van de kleurstelling. Nogmaals niks mis met mijne oude r1200rt. Ik wens je heel veel plezier en veel veilige kilometers.

Groeten Lexrt -1200- _004
Frank Böseler

Ongelezen bericht door Frank Böseler »

Lexrt schreef:Beste Frank, ik las op je side dat je de r1200rt in Goes hebt gekocht. De foto die op je side staat komt erg overeen met mijn oude r1200rt ook uit 2008 met 33000 km op de teller. Heb hem destijds daarin geruild voor mijn huidige r1200rt. Begint je nummer toevallig met MT. Als het zo is heb je in ieder geval een goede aankoop gedaan. Ik heb altijd met heel veel plezier op deze motor gereden en heb hem ingeruild omdat ik wat meer toeters en bellen wilde en nogal gecharmeerd ben van de kleurstelling. Nogmaals niks mis met mijne oude r1200rt. Ik wens je heel veel plezier en veel veilige kilometers.

Groeten Lexrt -1200- _004
Dat is hem dan inderdaad. Blij te lezen dat er niks mee aan de hand is geweest. Volgens mij was je er ook heel zuinig op. Hij stond naast een andere RT met veel minder km's maar die van jou zag er echt nog perfect uit. Dank daarvoor _004
Had overigens verwacht dat ik iets meer windbescherming nog zou hebben , helm toch in de wind, maar dat mag de pret niet drukken. Heb zelf nog een tanktas en twee binnentassen erbij gekocht, alsmede bevestiging voor mijn Zumo. Eind april naar Luxemburg met het MBTZ en in juni naar de Alpe d'HuZes als motard. Die 33000 km wordt verhoogd :D

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”