Terug op twee wielen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Marco V

Terug op twee wielen

Ongelezen bericht door Marco V »

Hallo allemaal,

Ook ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Marco, woonachtig in Burgum Friesland en sinds 2 dagen de trotse bezitter van een R1100RT uit 1997. Na zeven jaar niet gereden te hebben werd het weer tijd om op te stappen. Tot zeven jaar geleden heb ik iedere dag de motor gebruikt voor woon werk verkeer. nu de kinderen wat groter zijn heb ik weer zin om lekker uit te waaien :)
Mijn vorige motoren zijn altijd bijna klassiekers geweest. Gelest op een Honda Hawk, vervolgens een blauwe maandag een Yamaha enduro 125cc, een Honda CB400N en als laatste een Honda VF750S Sabre. deze heeft de afgelopen zeven jaar staan te verfstoffen in de garage en daar moest zoveel aan gebeuren dat, toen ik de RT zag staan, er maar vanaf gezien heb om deze op te knappen. Gezien de de kilometers van de RT ( 108k) zal ik veelvuldig gebruik maken van dit forum om de machine in conditie te houden. Binnenkort even een plaatje schieten van de fiets. Als eerste klus, de ABS modificatie maar even aanpakken.
bijvoorbaat dank voor al jullie inbreng op dit forum en de schat aan informatie.

Oant Sjen!

Marco
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Terug op twee wielen

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Marco,

Welkom op het RT-forum en natuurlijk gefeliciteerd met je -1100- . Zoals velen hier op het forum ben je een heropstapper. Als de kids groter worden of de deur uit zijn begint het weer te kriebelen en krijg je opeens op weer zin in motorijden. En aangezien bloed kruipt waar het niet gaan kan staat er dus weer een motor voor de deur. Heel herkenbaar.
108K voor een RT niet niet zoveel hoor. Met een beetje liefde en onderhoud zal hij je nog jaren van dienst kunnen zijn.
Veel plezier hier op het forum . .
[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Ongelezen bericht door EileRT »

Hoi Marco,
Mooi dat je het motorrijden weer hebt opgepakt en wel op een -1100- ! Veel plezier op het RT-forum waar veel technische kennis en ervaring wordt uitgewisseld, maar waar ook naar elkaar wordt omgekeken in wel en wee.....
Oant sjen, Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Nico4sen
2023
2023
Type: R1200RT
Bijz: Ex-P met mudflap, V-Stream en Grip Puppies
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Hartje Fryslân

Ongelezen bericht door Nico4sen »

Hoi Marco,

Welkom hier op dit mooie forum. Het is idd erg leerzaam wat hier te lezen valt.
Wellicht tot ziens op de weg hier in het mooie Fryslân.

Groetnis,

Nico
Marco V

Ongelezen bericht door Marco V »

Bedankt voor het welkom.

Vanmiddag maar eens een uurtje wezen sturen en een paar foto's gemaakt....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

groet Marco

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”