Sinds september 2009 ben ik al lid op het

In '92 heb ik mijn motorrijbewijs gehaald. Pas in 2006 had ik mijn eerste motor. Een zwarte Honda VT700 uit 1986. Een heerlijke motor maar na een uur rijden kreeg ik last van m'n onderrug. Toch niet zo heerlijk dus achteraf!
Toen mijn schoonvader twee jaar later een 1100RT uit '97 kocht heb ik de Shadow verkocht en een Honda Varadero van '99 gekocht zodat we samen leuke tochten konden maken.
September j.l. heb ik mijn Varadero verkocht en in het voorjaar hoop ik een 1200RT (2005-2007) voor de deur te hebben staan. Ja, ik was Honda fan maar na 1 ritje op de 1100RT vier jaar geleden begon het boxer gevoel te kriebelen. Nog niet geheel overtuigd heb ik in september de 1200RT van een vriend geleend voor twee dagen. Toen was het duidelijk. Wat een fantastische motor!
Voor wat betreft de zoektocht naar een mooie 1200RT. Qua bouwjaar het liefst vanaf 2007 en met een niet al te hoge kilometerstand. Echter, het budget is de beperkende faktor hier dus zal het wel een 2005 model worden met +150.000km :lol:
Afgelopen zomer ben ik al eens langs gegaan bij Kenny dus qua onderhoudsadres ben ik er al uit. Ik woon overigens in Bussum. Bijna om de hoek van Kenny vandaan.
Ik hoop over enkele maanden mooie foto's van een 1200RT te kunnen plaatsen.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Lodewijk de Wolf