Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

P.H.

Even voorstellen

Ongelezen bericht door P.H. »

Hallo allemaal, ik zal me even keurig voorstellen.
Peter is de naam, 54 jaar is de leeftijd en sinds 1 november eigenaar van een 1200RT uit 2006, kleur Granitgrau Metallic.
Hiervoor 4 jaar een st1100 en daarna 7 jaar een st1300 gereden. Allebei zeer goede toermotoren waar ik aardig wat km's mee gereden heb. Nu dus overgestapt naar een BMW. De overstap van een V-4 naar een tweecilinder boxer geeft inderdaad een iets andere beleving maar de eerste indrukken na 3 weken 'boxeren' zijn positief. Mede door het beduidend lagere gewicht van de RT t.o.v. de Honda's is de BMW in ieder geval wat handelbaarder en hij heeft wat leuke extra's zoals cruise control, handvatverwarming e.d. Dus ik hoop dat wij (mijn vrouw gaat geregeld gezellig mee) veel plezier aan de nieuwe aanwinst zullen gaan beleven.

groet
Peter
Sander M

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door Sander M »

Ik twijfel er niet aan dat je veel plezier gaat hebben met je aanwinst. Wij rijden heerlijk met ons tweeën.
Welkom,
Sander
JDoubleOP
Type: R1100RT
Bijz: Koffers in kleur/V-Stream/BMW Navi III/SENA SMH10
Land: Duitsland
Woonplaats of omgeving: Emlichheim

Ongelezen bericht door JDoubleOP »

Hallo,

Welkom op het RT-forum en ik wens jou en je vrouw heel veel boxer plezier.
De Honda's die je noemde zijn fijne motoren, maar zoals je waarschijnlijk al vernomen hebt stuurt de -1200- een klasse beter Big RT Smile

Groetjes -1100-
Joop
M.H.

Ongelezen bericht door M.H. »

Ja mede-forumleden, nadat mijn broer Peter bijna een jaar lang heeft staan kwijlen _005 naar mijn 1150RT, is ook hij eindelijk overstag en tot aankoop gegaan van een BMW RT _004 .
Maar zoals het hoort bij een oudere broer moest hij natuurlijk ook ietsjepietsje meer cc's hebben; vandaar zijn aankoop van de 1200RT
En eindelijk heeft hij zich, na eindeloos mijn positieve verhalen aangehoord te hebben over dit forum , zich hier aangemeld.

Maar alle gekheid op het bekende stokje; Peter, heel veel plezier en veilige kilometers gewenst op jouw mooie BMR 1200 RT (ik ben toch wel een tikje jaloers hoor ). Dat we nog vele mooie tochten samen kunnen gaan rijden.

Groetjes van je jongere (en natuurlijk knappere) broertje Marcel :D
P.H.

Ongelezen bericht door P.H. »

Allen bedankt voor de positieve welkomswoorden.
Ik zal geregeld op het forum gaan inlogggen om wijzer te worden in de RT-wereld.
Dus, zoals jullie in het bovengenoemde schrijven van broertje M.H. kunnen lezen, was hij al een enthousiast RT-rijder en misschien heeft het wel meegespeeld in de keus om over te stappen naar een BMW. Wij rijden al heel wat jaren geregeld samen onze toerkm's en dus nu allebei op een RT. Lijkt mij niet verkeerd.
Een ieder veel rijplezier toegewenst.

groet
Peter
Edwin1970
Type: R1100RT
Bijz: BOUWJAAR 2000
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door Edwin1970 »

Hallo Peter,

Ben zelf ook overgestapt van ST1100 naar een BMW. Weliswaar geen -1200- maar een -1100- .
Nog geen moment spijt van gehad.

Veel plezier me de -1200-

Groet,
Edwin

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”