Niet dus _002 op een zandpad ging het een beetje verkeerd , het valt gelukkig allemaal mee .
Wat tupperware schade een paar gekneusde ribben en een deuk in m,n ego

Ik kan er weer om lachen maar niet te hard want dat doet nog wel zeer in de ribben

Moderator: RT_Patrick
Ja Erik dat heb je als je op twee fora zitErikh schreef:Hee, die foto ken ik.![]()
Heb je het al kunnen repareren?
Komt allemaal goedBaird schreef:Balen joh, komen er volgende week een boel van die BMW-rijders kijken hoe een Yamaha er uit ziet, zit er een deuk in! Ben je wel in staat om de komende TechDag je bijdrage te leveren? Beterschap!
Weer een ander verhaal , jullie kunnen de Yamaha niet eens zien op de tech dag .Baird schreef:Balen joh, komen er volgende week een boel van die BMW-rijders kijken hoe een Yamaha er uit ziet, zit er een deuk in! Ben je wel in staat om de komende TechDag je bijdrage te leveren? Beterschap!
Bedankt , ik til zowiezo al weinigbeemerrichard schreef:Doe maar voorzichtig aan met je ribben. Weinig tillen.
Beterschap.
Nu maak je mij nieuwgierig....vioma schreef:Helaas moet ik nog ff wachten op de nieuwe motor omdat die nog niet geleverd wordt ,....
Zie twee posten eerder .JoJothefirst schreef:Nu maak je mij nieuwgierig....vioma schreef:Helaas moet ik nog ff wachten op de nieuwe motor omdat die nog niet geleverd wordt ,....waar is je keuze op gevallen dan?
![]()
?
![]()
JoJo
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!