Hallo vanuit Limburg

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

berre

Hallo vanuit Limburg

Ongelezen bericht door berre »

Hallo allemaal

Ik ben Bert, 38 jaar uit het Belgische Limburg meer bepaald uit de omgeving van Hasselt. Rij nu 8 jaar met de motor, eerst een R1100R en dan een VFR800fi gehad. 3 jaar en 50.000km met de BMW en 5 jaar en 45.000km met de Honda (kindjes hè). Ik vond de VFR een fantastische motor maar voor met zijn twee niet echt ideaal. Zocht ook meer bescherming tegen de elementen aangezien ik de motor hoofdzakelijk voor woon-werk gebruik. Een cardanaandrijving was ook een vereiste. Zo kwam ik tot de keuze tussen een Pan European 1300ST, een Yamaha fjr1300, een BMWK1200GT (oud model) en een R1150RT. Na alle plussen en minnen en een paar testritten en verslagen is het dan de R1150RT geworden. Heb een exemplaar met 54000km op de kop kunnen tikken met de drie koffers, binnentassen, tanktas een baehr intercom (die er al uit is) en twee helmen (die met het Baehr systeem op marktplaats/kapaza gaan).
Heb met RT zo'n 300km gereden op een paar dagen en hij bevalt met zeer goed. Enkel wennen aan de duw in de rug op de autostrade maar daar zal ik via dit forum wel wat meer over vinden. Foto van de bike volgt nog!

Groeten
Bert
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Re: Hallo vanuit Limburg

Ongelezen bericht door Berrybeer »

[welkom] Bert!

Veel plezier met je -1150- en op dit forum. Heb zelf overigens ook een Baehr intercomsysteem (Ultima XL)....en ben kwalitatief gezien nog niets beters tegengekomen.. :D
Benji
Type: R1150RT
Land: België
Woonplaats of omgeving: Limburg

Re: Hallo vanuit Limburg

Ongelezen bericht door Benji »

Hoi berre
Welkom op het forum en veel suc6 met je -1150-
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”