Getuigen gezocht

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Erikh

Getuigen gezocht

Ongelezen bericht door Erikh »

Via het GS forum onderstaande post:

Op 7 september ben ik samen met 2 vrienden vertrokken op een motorreis voor 2 weken.
Op dinsdag 18 september sloeg het noodlot toe en kwam Siegfried (1 van mijn 2 medereizigers) bij een ongeval om het leven.
Het ongeval gebeurde nabij Saint-Etienne-De-Tinée op de D2205 (de aanloop naar de klim van de Col de la Bonnette)
Op het moment van het ongeval reden een groep motorrijders met nederlandse nummerplaat vlak achter Siegfried. De groep is gestopt en na enige tijd doorgereden.
Daar zij vlak achter Siegfried reden, ben ik in de veronderstelling dat zij misschien hebben kunnen zien hoe alles is gebeurd.
Mocht iemand van die groep dit bericht lezen, zou ik het ten zeerste op prijs stellen mochten ze met mij contact op nemen.

Dank bij voorbaat.

Vanhessche Dominique
[email protected]
+32 477 561056

Het zou mooi zijn mochten mensen dit bericht ook op andere Fora of andere digitale media plaatsen in de hoop zo iemand van de groep nederlandse motorrijders te kunnen bereiken.
Type: R1200RT
Bijz: Model 2011, full option
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Noord Holland

Re: Getuigen gezocht

Ongelezen bericht door Jekihero »

Ik zet 'm op het F800 Forum

Ronald
Erikh

Jekihero schreef:Ik zet 'm op het F800 Forum
Ronald
_004
vioma

Ongelezen bericht door vioma »

Staat ook op het FJR forum en daar staat nu ook dat er al contact is met iemand van die groep .
JoJothefirst
2024
2024
Type: R1200RT
Bijz: zumo XT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Groningen

Ongelezen bericht door JoJothefirst »

Jeetje, wat een vreselijke ervaring lijkt me dat! Je vriend verliezen tijdens en toertocht. Heel veel sterkte en ik hoop echt dat er zich nog getuigen aanmelden.
[groet]
JoJo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Als je, zoals deze motorrijder, langs de plek van het ongeval rijdt ga je weer even goed nadenken . . . .

[media]D4IiXUU4Ugc[/media]
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Erikh

Op de film zie je in principe niets, maar de motorrijder in kwestie zal ongetwijfeld meer gezien hebben dan de camera kon opvangen. (Spoel ff door naar ong. 3 min.)

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”