En neem van mij aan dat een deel van het spruitstuk met starglanz is gepoetst.

grinnik, dan ben je daar mooi druk mee geweest, maar eerlijk is eerlijk: een heel mooi resultaat

RhanRT
Moderator: RT_Patrick
Fijne ruit is dat, ik heb 'm zelf ook.Jos1200rt schreef: Geen gebulder rond de helm met de ruit niet in de hoogste stand
Bas schreef:De foto is geen kwaliteitsstukje, maar het gaat om het idee.![]()
Vorige week gehaald bij Kenny, nu even gemonteerd onder de carport.
RhanRT schreef:[quote="janc'borg]
[/quote][/quote]Baird schreef:Even kort door de bocht: is het spruitstuk van mijn R1150RT ook van dit poetsbare rvs en zou ik daar dus ook dit resultaat mee kunnen bereiken??RhanRT schreef:[quote="janc'borg]
Ik kan dat beamen, rij een Renault Megane 2.0 Estate met CVT, rijdt super!ciske schreef:CVT bakken zijn geweldig!
Nu nog een keer een RT met zo'n bak
gr v Ciske
WernerB schreef:Vandaag per post ontvangen: de zilverkleurige RT forum sticker! Staat prachtig op mijn nieuwe V-stream-scherm.![]()
Have a nice BMW-day!
WernerB
Robin0341 schreef:WernerB schreef:Vandaag per post ontvangen: de zilverkleurige RT forum sticker! Staat prachtig op mijn nieuwe V-stream-scherm.![]()
Have a nice BMW-day!
WernerB
Die heb ik al, maar misschien kan de Sint me nog wel een forumvrienden sticker opsturen of er één in mijn laars stoppen?
Ik begrijp je 'zorg' in deze als geen ander, maar heb dé remedie gevonden: een paar maandjes terug heb ik een Mini Cooper aangeschaft. Very English en toch heel erg BMW: het beste van twee werelden!WernerB schreef:Heeft niks (sorry) met onze beemertjes te maken, maar past wel geheel in de sfeer van deze tijd: een fenomenale CD van het Kings College Choir.![]()
Dat anglofiele komt steeds weer boven borrelen.....
Nou maar hopen dat het niet erger wordt en er eerdaags een Triumph in de garage staat.....![]()
Have a nice BMW-day!
WernerB
Bas schreef:Vandaag een hoes aangeschaft. XXL, merk Buse.
http://www.motorkledinglijn.nl/products ... Afdekhoes/
Toe maar, das anders dan met de RT.RhanRT schreef:Voor de R1200GS:
Snavel verbreder
Motor valbeugel
Tank valbeugel
Bagagedrager tasje
Givi AiroFlow
Opbok hulpje
Jiffy voetverbreder
Vario kofferset
Volgende stap is: poly riem vernieuwen, remblokken vernieuwen, banden vernieuwen en valbeugels in kleur spuiten.
Jekihero schreef:
Toe maar, das anders dan met de RT.
Die was standaard goed genoeg!![]()
Ronald
Ik neem aan dat je reageerde op mijn berichtje van 14 oktober (tip: volgende keer citeren als je op een wat ouder bericht reageert...)Herman schreef:Ziet er prachtig uit, zijn dit de lampen van Hornig. Heb zelf een blauwe RT en denk aan de witte knipperlichten voor en een donker achterlicht. Valt mooi weg tussen de koffers.
Ik bestelde ongeveer een maand geleden witte glaasjes voor mijn R1150RT. Na twee weken nog steeds niets. Dan maar een mailtje gestuurd. Wist hij te vertellen dat ze in backorder staan en dat de leverancier pas vanaf 3 januari terug open is. Dat had hij wel zelf even kunnen vertellen (heb ik hem ook laten weten). Tot op heden echter nog steeds niets gehoord of gekregen. Niet echt goede service me dunkt.PaPinkelman schreef:Ik neem aan dat je reageerde op mijn berichtje van 14 oktober (tip: volgende keer citeren als je op een wat ouder bericht reageert...)Herman schreef:Ziet er prachtig uit, zijn dit de lampen van Hornig. Heb zelf een blauwe RT en denk aan de witte knipperlichten voor en een donker achterlicht. Valt mooi weg tussen de koffers.
De achterlicht unit en de knippers komen van Whitelights. Let op: Forumleden hebben korting. Zie ook het draadje hierover (viewtopic.php?f=50&t=5742).
Joh, geeft niks: ik had er ook niet meer aan gedacht, hoor... Maar ik ben bezig met ledjes en vind het wel een interessante plek.PaPinkelman schreef:Sorry, was ik inderdaad vergeten te beantwoorden...![]()
Zijn geen led's maar strips van retroflecterend materiaal. Zaten er al op toen ik de RT kocht, dus ik kan je helaas niet helpen met de herkomst, als je geïnteresseerd mocht zijn.
HansD schreef:Ik heb er ook aangedacht, maar vind extra spiegels niet echt mooi. Wel super functioneel natuurlijk!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!