Heb je nog wat bijzonders meegemaakt? plaats je foto/video!

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Heb je nog wat bijzonders meegemaakt? plaats je foto/video!

Ongelezen bericht door Walter »

DIT DRAADJE IS BEDOELD OM VOORVALLEN TE PLAATSEN DIE JE ZELF HEBT MEEGMAAKT (AL DAN NIET MOTORGERELATEERD)
Ik geef hierbij de aftrap . . . .

Zo af en toe maak je iets bijzonders mee en leg je het vast op foto of video.
Dat overkwam mij ook afgelopen zondag.
Een luchtballon maakte een voortijdige landing bij mijn schoonouders in de straat,
Snel met m'n IPhone wat beelden geschoten en er een leuk fimpje van gemaakt.

Mijn (matige)beelden werden zelfs gebruikt in het nieuws op RTV-NH.
en het complete filmpje is ook op de RTV-NH en het Noord-Hollands dagblad website geplaatst.
http://rtvnh.nl/nieuws/84907/Luchtballo ... 5Bvideo%5D
http://www.noordhollandsdagblad.nl/stad ... -Krommenie

[media]MaPLgb5Y2L8[/media]

Heb je ook iets bijzonders meegemaakt en er een leuke video of foto van geschoten? , plaats het hier maar en geef even uitleg van de situatie.

[groet]

Walter
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
AGVerheij
Type: R1200RT
Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Re: Heb je nog wat bijzonders meegemaakt? plaats je foto/vid

Ongelezen bericht door AGVerheij »

Iedereen zal zo zijn eigen ideeën hebben over wat 'bijzonder' is........

Afgelopen vakantie in Ierland, na het bezoeken van Poulnabrone, één van de vele pre-historische sites die het land rijk is kwam ik terug op het parkeerterrein deze naast mijn auto tegen: :O

Afbeelding

Zo'n antieke Rolls zie je niet vaak in het openbaar, en zeker niet in 'dagelijks gebruik'. Ik was ook absoluut niet de enige die een foto heeft genomen :lol:
Groets, GerbeRT

"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Persoonlijk heb ik dit niet mogen meemaken . . . maar toch leuk om te vermelden . . .
Toen m'n dochter en haar gezin gisteren in de Apenheul waren ze getuige van dit wel heel bijzondere trafreeltje.
"Wat doet die aap?" vroeg een van m'n kleindochters. Nou antwoordde m'n dochter: "de Capibara heeft zand in z'n oogjes gekregen en het aapje probeert hem naar huis te duwen."
[media]HUMB9PYixmE[/media]
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
AGVerheij
Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Ongelezen bericht door AGVerheij »

Weer eens een pleidooi voor afstand houden:
Vorige week verloor een bestelbusje voor me wat platen piepschuim oid ('t was licht spul en woei van z'n dak af). Het wapperde gelukkig zonder iets te raken richting berm, maar pas nadat ik flink op de toeter drukte keek de bestuurder in zijn spiegel en stopte _003 Hij dacht dat één spanbandje wel genoeg zou zijn Oia Oia

Misschien toch ook maar eens een on-board camera kopen......
Groets, GerbeRT

"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Ongelezen bericht door Bert M »

Vorige week bij een stoplicht staan discussiëren met een kerel met een VW caddy met rommel op het dak. Hij verloor niets maar de losse parten van zijn spanbandjes flapperden ongeveer 2 meter rond zijn auto. Alles zit toch vast? Ik kreeg de man niet aan zijn verstand dat voor een motorrijder zweepslagen tijdens het rijden best onprettig zijn... Is zoiets nou artikel 5?

[groet]

Bert M
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Afgelopen juli ergens tussen Lyon en Valence... ;)

[media]WIx1FHTloqo[/media]
vioma

Ongelezen bericht door vioma »

Het is ook een filmpje van internet geplukt , daar staat het vol met zulke debielen die van mij zichzelf kapot mogen rijden als ze een ander maar niets aandoen .
Volgens mij is dit topic bedoelt voor iets dat je zelf meemaakt en niet om heel you tube op het forum te zetten _001
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

Klopt...

Vandaag zelf meegemaakt: bommelding bij het winkelcentrum tegenover de school. Leerlingen van het ROC zijn naar huis gestuurd, docenten konden blijven in een ander pand (en hebben stug doorvergaderd, zoals oorspronkelijk gepland). De leerlingen van de basisschool hebben gewoon les gehad (zelfde pand als wij dus) en het bejaardenhuis is niet ontruimd (die zitten dichterbij dan onze leerlingen, overigens). Ik vond het maar vreemd allemaal...
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Contacteer:

Daar heb je helemaal gelijk in Peter . . . . :!:

Er staat aan het begin van dit draadje immers:
DIT DRAADJE IS BEDOELD OM VOORVALLEN TE PLAATSEN DIE JE ZELF HEBT MEEGMAAKT (AL DAN NIET MOTORGERELATEERD)
Niet gerelateerde postings worden dan ook zonder tegenbericht verwijderd . . . . _002
vioma schreef:Het is ook een filmpje van internet geplukt , daar staat het vol met zulke debielen die van mij zichzelf kapot mogen rijden als ze een ander maar niets aandoen .
Volgens mij is dit topic bedoelt voor iets dat je zelf meemaakt en niet om heel you tube op het forum te zetten _001
Jos WRSM
EL SCORPIO
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Vanochtend om 06.45 uur reed ik onder het spoorviaduct in Haarlem door zo een diepe plas dat het water bijna in de auto kwam.
Menig auto had er moeite mee, denk dat ik op de motor een remmende werking zou hebben gehad dat de tank op een bepaalde plek een deuk had opgelopen.

Gisteravond een gigantische klap van de bliksem die 2 straten verderop een inslag had in een dak van een huis. Heftig. :shock:
Gelukkig niet de inslag in de motor voor de deur.
Berrybeer
2023
2023
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

....vandaag tijdens het toeren kennis mogen maken met een hele bijzondere man. Het eerste wat mij opviel was zijn opvallende GS Adventure...mét zijspan.. :shock: . Achter op zijn zijspan staat met sierlijke letters "3 Wheels, 7 Countries, 7 Years".. :D . Enfin...om een héél lang & boeiend gesprek kort te houden...Murph komt uit Florida (USA), is alcoholist geweest en heeft naar eigen zeggen zijn complete hebben en houden (zo'n slordige 5 miljoen USD)door zijn keelgat gegoten. :O Tegenwoordig reist hij de wereld door....http://wherethehellismurph.blogspot.nl/. Vergeet vooral niet zijn interview met Jay Leno te bekijken _004
Egghead

Ongelezen bericht door Egghead »

Enorm gaaf span!
Is gebouwd in Nederland, door zijspanbouwer Ad Donkers (LBS Sidecars) uit Elsendorp. Hier heb ik ook mijn zijspancombinatie laten maken (Suzuki Bandit met Boxer-span)
Ad heeft een Duo-Drive gemonteerd op de GS. Hierdoor is het zijspanwiel aangedreven. Dit wiel is voorzien van een Suzuki Vitara 4x4 naaf.
LBS Sidecars maakt mooie combinaties met BMW's. Kijk maar eens op zijn website (die ondertussen niet meer heel actueel is)

Greetz, Egghead
Beamietoo

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Handig gebruik van een sleutelhanger.
Afbeelding

Ingestuurd naar mij door dhr. Mensink 1200RT.

gr,
Kenny
japachap
Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
Woonplaats of omgeving: Enschede

Ongelezen bericht door japachap »

(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)

Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
Sander M

Ongelezen bericht door Sander M »

Zwaan kleef aan? Zwaan blijf staan!

Vanmorgen op weg naar een afspraak met Stefke om samen verder te rijden naar Vioma kom ik een zwaan(tje) tegen op de A12 bij afslag Ede/Wageningen. En dat was geen groepje motorrijders, maar een grote witte vogel. Die stond doodgemoedereerd op de linker rijbaan, te wachten op anderen om samen verder te reizen(?).
De wegbeheerder had het al opgemerkt en middels de matrixborden 2 rijbanen afgesloten en de max. snelheid naar 50 km/h verlaagd.
Ik ben blij te zien dat mijn wegenbelasting nuttig besteed wordt...

Groet Sander
WernerB
Bijz: Midland BT next/TomTom 550
Woonplaats of omgeving: Tholen

Ongelezen bericht door WernerB »

Vorige week op 2-baans weg richting huis: motoragent op 1200rt nadert me van tegenovergestelde richting en geeft een keer lichtsignaal. Vlak bij me beduidt hij met de hand: "rustig rijden". Passeert me met welbekende motor-groet. _004
Eindje verderop aan de rechterkant van de weg: onopvallend busje met de beruchte flitser er voor opgesteld. :O Ik passeerde de opstelling met aangepaste snelheid.

Dank, motorrijdende oom-agent! _004 Je hebt me een aardige acceptgiro bespaard! ;)

Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB

.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)
Afbeelding
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Contacteer:

Motorrijders blijven motorrijders . . . . _004 ('k weet er zelf ook alles van)
WernerB schreef:Vorige week op 2-baans weg richting huis: motoragent op 1200rt nadert me van tegenovergestelde richting en geeft een keer lichtsignaal. Vlak bij me beduidt hij met de hand: "rustig rijden". Passeert me met welbekende motor-groet. _004
Eindje verderop aan de rechterkant van de weg: onopvallend busje met de beruchte flitser er voor opgesteld. Ik passeerde de opstelling met aangepaste snelheid.

Dank, motorrijdende oom-agent! Je hebt me een aardige acceptgiro bespaard! ;)

Have a nice BMW-day!
WernerB
Jos WRSM
Beamietoo

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Brother's in arms.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”