Van 4 naar 2

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

AadZ
Type: R1200RT
Bijz: Model 2010, dondergrijs
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Huizen

Van 4 naar 2

Ongelezen bericht door AadZ »

Hallo. Al voordat ik in april mijn R1200RT (bouwjaar 2010) kocht heb ik met veel plezier op dit forum mij ingelezen. Zodoende kende ik alle voors en tegens van de R1200RT.
Vanaf 2000 heb ik een Pan European ST1100 (zonder ABS, TCS en de hele mikmak) gereden. En met veel plezier. Maar met volle bepakking en ega achterop de Selvio over is toch wel even zweten.
Dus de laatste jaren op zoek geweest naar iets anders met ABS. Steeds proefritjes gemaakt op alle nieuwe BMW's die de laatste jaren op de markt kwamen. Ook op de K 1600 GT. Wat een beestachtig vermogen. Maar iets te gladjes en tweede hands nog steeds erg prijzig. En moet me tegen mezelf beschermen wat betreft de hoogte van mijn gemiddelde snelheid :D .
De boxer van BMW geeft me meer het motorgevoel. De Adventure vind ik nog steeds het beste rijden. Maar helaas, bij het stoplicht kom ik nog net met mijn tenen bij de grond. En mijn dame was niet van plan op zo'n imposant monster te klimmen ;) . Dus toen ik eerder dit jaar tegen een 2010 model aanliep met al redelijk wat kilometers en daardoor een aantrekkelijke prijs, overgestap van de v4 van de Pan naar de zijklapper R1200RT.
Inmiddels al wat tochten gemaakt. Ook naar de Eifel. Erg leuk en fijn sturen met de RT.

Bij Kenny in onderhoud. Inmiddels de remschijf en blokken achter laten vervangen. De dikke handvatten erop laten zetten. En laatst een nieuw voorband. Pilot R3. _004

Zo, en hierna ons vlug aanmelden voor de Achterhoek route van volgend weekend.

Tot ziens bij het startpunt in Heeten.

Aad
RhanRT

Re: Van 4 naar 2

Ongelezen bericht door RhanRT »

Welkom AadZ, ik heb je op basis van jouw bericht al toegevoegd op de rit Achterhoek-tour 29 juli aanstaande.

met vriendelijke groet,

RhanRT
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Je bent al aardig "ingelezen" op het RT-forum maar des al niettemin alsnog van harte welkom.
Han heeft je ook al toegevoegd voor de Achterhoekrit las ik. _004 Zie: viewtopic.php?f=55&t=5789
De -1200- zal je prima gaan bevallen want het is een prima toerbeest . . . .

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Aad, welkom op dit forum en we zien je graag in Heeten !
GrTz
BertL
Erikh

Ongelezen bericht door Erikh »

Welkom op het forum Aad, ik kan helaas niet meerijden volgende week, dus wellicht tot ziens bij een andere rit.
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Hoi Aad,

Welkom op dit gezellige forum en heel veel plezier met je RT.
Zie dat je al een goede en BMW liefhebbende monteur hebt gevonden.
Zo zie je ze niet zoveel meer, met die liefde voor jouw motor.

Groeten,
Richard
Jekihero
Type: R1200RT
Bijz: Model 2011, full option
Woonplaats of omgeving: Noord Holland

Ongelezen bericht door Jekihero »

Toen ik de topic titel las dacht ik, "das interessant, die heeft een probleem met z'n bak, kijken wat daar voor commentaar op komt".

Nix hoor gewoon iemand die een heel verstandig besluit heeft genomen en dat met ons wil delen.

Proficiat met je keuze en je -1200- _004

Ronald

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”