Vanaf 2000 heb ik een Pan European ST1100 (zonder ABS, TCS en de hele mikmak) gereden. En met veel plezier. Maar met volle bepakking en ega achterop de Selvio over is toch wel even zweten.
Dus de laatste jaren op zoek geweest naar iets anders met ABS. Steeds proefritjes gemaakt op alle nieuwe BMW's die de laatste jaren op de markt kwamen. Ook op de K 1600 GT. Wat een beestachtig vermogen. Maar iets te gladjes en tweede hands nog steeds erg prijzig. En moet me tegen mezelf beschermen wat betreft de hoogte van mijn gemiddelde snelheid

De boxer van BMW geeft me meer het motorgevoel. De Adventure vind ik nog steeds het beste rijden. Maar helaas, bij het stoplicht kom ik nog net met mijn tenen bij de grond. En mijn dame was niet van plan op zo'n imposant monster te klimmen

Inmiddels al wat tochten gemaakt. Ook naar de Eifel. Erg leuk en fijn sturen met de RT.
Bij Kenny in onderhoud. Inmiddels de remschijf en blokken achter laten vervangen. De dikke handvatten erop laten zetten. En laatst een nieuw voorband. Pilot R3.

Zo, en hierna ons vlug aanmelden voor de Achterhoek route van volgend weekend.
Tot ziens bij het startpunt in Heeten.
Aad