bekijken afbeeldingen

Hulp, meld storingen, melding modificaties.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Die Hard Helmond

bekijken afbeeldingen

Ongelezen bericht door Die Hard Helmond »

Bij sommige afbeeldingen, die ik aan moet klikken, krijg ik in een nieuwe pagina de volgende mededeling: Je bent niet bevoegd om te lezen, downloaden of te linken van/naar deze site.
Kan iemand zeggen wat er is, waarom ik die afbeeldingen, gewoon door andere leden geplaatst in hun bericht, niet kan zien?
Ik ben ingelogd, dus dat kan het probleem niet zijn.
Inspector Gadget

Re: bekijken afbeeldingen

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Denk dat je met voorbeelden moet komen, maar er kunnen een aantal redenen zijn.

Dat je naar externe websites toe gaat, klopt.
Tot ca. 300 Kb kan 1 bijlage bij een bericht plaatsen, meer is niet mogelijk.
Daarom de doorlinks naar MyAlbum, SmugMug, Picasa, PhotoBucket, etc

De link naar de plaatjes bevat soms ook een "Public share key".
Een overbekende methodiek om zo alleen afbeeldingen te sharen met je vrienden. (of degene die de publieke share sleutel hebben)
Zonder die sleutel kan je het plaatje niet zien en krijg je inderdaad een melding dat toegang geweigerd wordt.

Als je dan een niet-standaard machine of browser gebruikt, kán het zijn dat je het plaatje dan niet kan zien, omdat die sleutel niet meegestuurd wordt.
JoJothefirst
2024
2024
Type: R1200RT
Bijz: zumo XT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Groningen

Ongelezen bericht door JoJothefirst »

Ik heb geen goed nieuws voor je. Ik had hetzelfde probleem op mijn laptop _002 Ik heb een aantal dingen uitgezocht en uitgeprobeerd:
Het ging in alle gevallen om een bijlage in een bericht dat verwees naar (bijvoorbeeld)
http://www.bmwrtforum.nl/forum/download/file.php?id=134&mode=view
Ik werk met Google Chrome. Probeer dezelfde link eens te bekijken als je in Internet Explorer bekijkt, bij mij werkte het dan wel. Op een andere PC met Google Chrome was er ook geen probleem. Sterker nog, op een gegeven moment kwam ik erachter dat je in de incognito-modus van Chrome de bijlagen ook gewoon kon zien, op dezelfde laptop :$
Ik heb Windows 7 op mijn laptop draaien. Opnieuw installeren van Chrome had geen effect. Heb de beheerder van dit forum nog gevraagd, die zag ook geen rare instellingen of zo _001

En opeens, even plotseling als het probleem zich aandiende, was het ook weer verdwenen. _004 Ik blij, maar tot nu toe snap ik niet wat er aan de hand geweest kan zijn en wat de oplossing is geweest.

Helaas kan ik je niet helpen maar ik kan je dus wel moed inspreken: heb geduld, misschien gaat het bij jou ook vanzelf weer over ;)

[groet]

JoJo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Het bekijken van afbeeldingen die als bijlage worden gepost zijn niet te bekijken met de browser OPERA. Daar ben ik pas achter gekomen. _002
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten

Terug naar “Over het forum”