Mijn naam is Kees (Nickname GiSmo)
Momenteel rijd ik een 1150 GS, vandaar ook die verwijzing in mijn nickname. De nick is gestolen van mijn hondje, een Jack Russel terrier, die luistert naar de naam Gizmo. Ik weet het is een beetje flauw, maar ik had niet echt veel fantasie. Ik ben 52 en rij motor vanaf mijn 18e. Ook nog een aantal jaren beroepsmatig gedaan, momenteel alleen nog maar hobbymatig, dus ook geen woon- werkverkeer.
Ooit begonnen op een Suzuki 750 GT, Honda CX 500, BMW R100RS, Kawasaki ZZR 600, Ducati 900SS Supersport en nu dus een R1150GS uit 2002.
Ik begin me een klein beetje te irriteren aan het constante gevecht met weer en wind op de GS. Verder niets dan lof, het is een fantastisch "stuur-ding." Maar ik ben mijzelf toch (merk ik) voorzichtig aan het oriënteren en aan het rondkijken naar een RT, mogelijk een 1150 uit 2003 of 2004.
Mocht er nog iemand een GS zoeken, die van mij is dus te koop, zij het met enige tegenzin....
Wellicht komen er nog wel wat vragen opborrelen, maar dan zien jullie mij wel verschijnen.
27 juli 2012: Update, zie mijn onderschrift....
Nou, dat ging dus sneller dan verwacht. Toen ik enige dagen geleden dit verhaal opschreef, had ik niet gerekend op een reactie van een Forumlid. Die reactie kwam echter wel, via een PB schreef Devo (Dennis voor intimi) mij dat hij kort geleden een 1150 RT had aangeschaft en eigenlijk toch liever een GS wilde hebben. Zijn RT paste precies in mijn straatje: 2003, nette kilometerstand, TwinSpark, complete fiets en ook nog een prachtige kleur (donkerblauw metalic).
Afijn, om een lang verhaal kort te maken: We hebben elkaar van de week op een middag getroffen halverwege onze woonplaatsen. Leuke middag gehad, lekker koffie gedronken bij AC De Meern, slap gekletst, en uiteraard elkaars motorfiets bekeken en gereden. We zijn het na zware onderhandelingen eens geworden en vandaag heeft de transfer plaatsgevonden. Ik heb nu dus een mooie RT en Dennis een zeker zo mooie GS.

Groet!
Kees