Even voorstellen...
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- hanswijk
- Type: R1150RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Katwijk
Even voorstellen...
Mijn naam is Hans van Wijk (nee, niet die van de motorzaak) en ik ben 58 jaar. Na een lange tijd geen motor te hebben gereden begon het opeens weer te kriebelen en wist ik dat het deze keer een R1150RT moest zijn. Over mijn huidige motor hoef ik niet veel te vertellen: het was die van onze forumheer Jos. Ik hoop er nog veel plezier aan te hebben.
Met vriendelijke groet,
Hans van Wijk
Met vriendelijke groet,
Hans van Wijk
Laatst gewijzigd door hanswijk op 21 jun 2012, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Even voorstellen...
Veel plezier met je nieuwe motor en op het forum. Dan heb je wel meteen een hele nette motor hoor 

- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
Hallo Hans,
Welkom hier op ons fantastische forum.
Jos heeft je vast al behoorlijk wegwijs gemaakt in de RT wereld.
Mocht je toch nog vragen hebben of je ervaringen willen delen dan kun je dat hier in de diverse rubrieken doen.
Veel plezier hier, en met de ex van Jos.
( je hebt een knappe gekocht!)
Welkom hier op ons fantastische forum.
Jos heeft je vast al behoorlijk wegwijs gemaakt in de RT wereld.
Mocht je toch nog vragen hebben of je ervaringen willen delen dan kun je dat hier in de diverse rubrieken doen.
Veel plezier hier, en met de ex van Jos.
( je hebt een knappe gekocht!)
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

Medebeheerder BMW RT Forum

Beste Hans,
Welkom op dit forum, zoals je bemerkt zal hebben staan wij voor: informatief, sociaal, gezellig en actief!
Je hebt tweeledig een goede keuze gemaakt:
1. de BMW R1150RT, en
2. jouw aanmelding op ons en nu dus ook jouw forum
Jouw motor is ons (mij) zeer goed bekend en ik kan je dan ook alleen maar feliciteren met deze aanschaf
Ik wens jou heel veel veilige en fijne kilometers toe en hoop jou binnenkort te mogen ontmoeten in 1 van onze ritten.
Hou hiervoor de forumkalender in de gaten en kijk of er mogelijkheden voor jou zijn om deel te nemen aan ritten via dit topic of ritten die op een andere wijze op het forum worden vermeld buiten het forumkalender, want ook dit geeft mogelijkheden.
met vriendelijke groet,
RhanRT
Welkom op dit forum, zoals je bemerkt zal hebben staan wij voor: informatief, sociaal, gezellig en actief!
Je hebt tweeledig een goede keuze gemaakt:
1. de BMW R1150RT, en
2. jouw aanmelding op ons en nu dus ook jouw forum
Jouw motor is ons (mij) zeer goed bekend en ik kan je dan ook alleen maar feliciteren met deze aanschaf

Ik wens jou heel veel veilige en fijne kilometers toe en hoop jou binnenkort te mogen ontmoeten in 1 van onze ritten.
Hou hiervoor de forumkalender in de gaten en kijk of er mogelijkheden voor jou zijn om deel te nemen aan ritten via dit topic of ritten die op een andere wijze op het forum worden vermeld buiten het forumkalender, want ook dit geeft mogelijkheden.
met vriendelijke groet,
RhanRT
Hey Hans,
Leuk je te mogen ontvangen op ons mooie, leuke, sociale, informatieve, gezellige forum. Ik wens je heel veel veilige en mooie kilometers toe op onze ex.
Jenny
Leuk je te mogen ontvangen op ons mooie, leuke, sociale, informatieve, gezellige forum. Ik wens je heel veel veilige en mooie kilometers toe op onze ex.

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
- Robin0341
- Type: R1250RT
- Bijz: 2024 Sport racing blue metallic 2
- Land: NLD
- Woonplaats of omgeving: Ermelo
Hans,
Van harte met de aanschaf van je motorfiets. Ik hoop dat je er nog héééél lang van zal genieten.
Ik zie touwens dat Jen ook nog steeds op een 1150RT rond tuft. Weet Jos daar wel van......??
Van harte met de aanschaf van je motorfiets. Ik hoop dat je er nog héééél lang van zal genieten.
Ik zie touwens dat Jen ook nog steeds op een 1150RT rond tuft. Weet Jos daar wel van......??

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Ze kon zo moeilijk afscheid nemen van de
_002

Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Tja, ik moet toch wat he? Mijn 1800'tje past er eigenlijk niet tussen, vandaar dat hij zich voordoet als 1150.

Robin0341 schreef:Hans,
Ik zie touwens dat Jen ook nog steeds op een 1150RT rond tuft. Weet Jos daar wel van......??![]()