Ik zat me suf te zoeken bij Honda en Yamaha :lol: :lol:
Moderator: RT_Patrick
in 1xHansD schreef:1966 Honda RC166 - 250cc 6 cilinder race motor?
Zo warm als de noordpool (da's behoorlijk warm tegenwoordig)Robin0341 schreef:Lijkt me een cilinder van een Puch.
Mogelijk een 125 cc van voor de oorlog.
Zit ik in de warme hoek Hans?
'T is goed, maar gaaf ? Ik vond hem altijd spuuglelijk en koud rookte het ding als een stoomlocomotief.Robin0341 schreef:
Ja wa is het dan?![]()
Natuurlijk! Een Jawa (CZ) 250 type 353. Gaaf ding man.
Er zijn er maar weinig met zo'n carter. Jarenlang waren ze dominant in de Motogp/500cc en volgens mij maakten ze ook helicopters.Robin0341 schreef:Ik ben natuurlijk een verse in de wereld van de motoren en heb dan ook geen idee of deze veeeeels te gemakkelijk is.
Nou heb je zelf het merk verklapt. Hier dan het type:Robin0341 schreef:Klopt de A-109 vliegt oa. voor het Belgische leger.
In 1988 besloot de Belgische regering tot aankoop van 46 Agusta A-109 BA Hirundo helikopters ter vervanging van de Alouette II. De nieuwe toestellen werden in eerste instantie ingezet als verkenner en als antitank-helikopter. Vanaf 2003 kregen de A-109\u2019s na aanpassingen een breder takenpakket.
Robin0341 schreef:
Hans, die telt niet want ik weet waar jij je fotootjes vandaan haalt:lol:
Doe er nog maar eentje
Zou je denken met zo'n frame, maar klopt niet.Dave schreef:Ducati ST2?
GOED! (en dat zonder spieken !Robin0341 schreef:Motus MST-01.
HansD schreef:Een trike?
Gezocht op "two wheel drive motorcycles"en toen meteen de Rokon Trail breaker gevonden (nooit van gehoord).BertL schreef: Bandenmaat: 8 x 12 x 25" tubeless, maar van welke motor uit 1969 is deze aandrijving afkomstig ?
HansD schreef: Gezocht op "two wheel drive motorcycles"en toen meteen de Rokon Trail breaker gevonden (nooit van gehoord).
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!