Handvat Verwarming
Moderator: RT_Patrick
Handvat Verwarming
Ik Ben sind's een halfjaar in het bezit van een rt 1100. Ik heb alleen een vreemde storing nl als ik de handvat verwarming aanzet dat gaan de knipperlichten langzaam en daarna werken ze niet meer. Handvat schakelaar gaat uit dan gaan de knipperlichten weer normaal werken. Heeft iemand een idee waar mogelijk de storing zit
Re: Handvat Verwarming
ALs ik het zo vanuit achter mijn laptop mag zeggen lijkt het erop dat je laadspanning zover zakt dat richtingaanwijzers het niet meer doen.
Kijk eens even naar je laadspanning als je de handvat verwarming inschakkeld mocht deze helemaal inzakken na een tijdje je toch eens verder kijken bv dynamo
Kijk eens even naar je laadspanning als je de handvat verwarming inschakkeld mocht deze helemaal inzakken na een tijdje je toch eens verder kijken bv dynamo
Re: Handvat Verwarming
inderdaad, daar zou ik het in eerste instantie ook zoeken. Een slechte accu of een defect in de laadspanning van de dynamo.
Hoe oud is je accu en wat voor type accu heb je.Wat is het vermogen van de accu. Geeft de dynamo voldoende laadstroom naar de accu. En hoeveel ampère trekt de handvatverwarming en blijft er dan nog voldoende over om die richtingaanwijzer te verzorgen. Even meten met een ampèremeter tijdens het gebruik van de richtingaanwijzer en de stroom(in ampère) van accu naar handvatverwarming. Meten is weten.
Hoe oud is je accu en wat voor type accu heb je.Wat is het vermogen van de accu. Geeft de dynamo voldoende laadstroom naar de accu. En hoeveel ampère trekt de handvatverwarming en blijft er dan nog voldoende over om die richtingaanwijzer te verzorgen. Even meten met een ampèremeter tijdens het gebruik van de richtingaanwijzer en de stroom(in ampère) van accu naar handvatverwarming. Meten is weten.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 4050 Weergaves
-
Laatste bericht door han62
-
- 2 Reacties