De RT had duidelijk minder moeite weer op stoom te komen, ik voelde me meer een onhandige maanreiziger met dat hele pak aan. Het parcours was een beetje vochtig en hier en daar wat Brabantse natte stuifklei op de straten maar het ging best lekker. Doordat de klok nog op zomertijd stond was ik een uur eerder thuis dan de bedoeling was dus dat was achteraf wel jammer. Het voelde allemaal erg onwennig, beetje voorzichtig rijden dus: je wilt tenslotte niet meteen op het eerste ritje weer een schuiver maken. Na verloop van tijd gaat het allemaal weer soepeler, weinig tot geen pijn in mijn rug. Het enige dat zeer deed was mijn linkerhand van de koppeling bedienen, die spieren snappen het nog niet.
Dinsdag j.l. zijn er opnieuw foto's gemaakt en daaruit bleek dat mijn kapotte wervel niet verder verslechterd was en dat het bot dus weer net zo hard is als het hoort te zijn. Op mijn vragen wat voor activiteiten ik mag ondernemen zei hij dat ik weer alles mag doen wat ik voorheen ook deed, inclusief motorrijden. De pijn die ik heb komt uit de spieren en moet door fysio en sporten slijten, dat kan wel een jaar duren. Logisch dat ik de rest van de week als prioriteit de weersverwachting voor zaterdag had staan met bovenstaand als resultaat.
Als extraatje heb ik op mijn werk te horen gekregen dat ik na afloop van huidige half-jaar contract een vaste aanstelling krijg, als dat geen opsteker is

<beetje reclame> Kijk maar eens op de site, doe je voordeel en zeg maar dat je het via mij doet . </beetje reclame>
Al met al een mooie afsluiting van 2 1/2 jaar onzekerheid en rampspoed!