De RT, de beste tot nu toe
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
De RT, de beste tot nu toe
Beste forumleden, geinspireerd door de opmerkingen bij de rubriek van Hans wil ik mij na enige tijd alleen gelezen te hebben mij ook even voorstellen.
Mijn naam is Kees Jan Blaauboer, 50 jaar, getrouwd, twee kinderen, wonende te Zandvoort. Jullie hebben een uitstekend forum en heb er al veel informatie afgehaald, ik zal proberen om mijn steentje bij te dragen.
Ik ben begonnen met motorrijden op mijn 18e met een Kawasaki Z650 en daarna een Z900, in 1983 gestopt en in 1999 weer begonnen om uiteindelijk via een R65, Honda CB750, Honda Blackbird, Yamaha FJR, GS1200, GT1200, VFR1200 bij een 2011 R1200RT uit te komen. Wat is dit een heerlijke motor, ik zeg vaak "dat had ik jaren eerder moeten doen, dit is de fijnste motor die ik gereden heb.
Tot zover.
Groet,
Kees Jan
Mijn naam is Kees Jan Blaauboer, 50 jaar, getrouwd, twee kinderen, wonende te Zandvoort. Jullie hebben een uitstekend forum en heb er al veel informatie afgehaald, ik zal proberen om mijn steentje bij te dragen.
Ik ben begonnen met motorrijden op mijn 18e met een Kawasaki Z650 en daarna een Z900, in 1983 gestopt en in 1999 weer begonnen om uiteindelijk via een R65, Honda CB750, Honda Blackbird, Yamaha FJR, GS1200, GT1200, VFR1200 bij een 2011 R1200RT uit te komen. Wat is dit een heerlijke motor, ik zeg vaak "dat had ik jaren eerder moeten doen, dit is de fijnste motor die ik gereden heb.
Tot zover.
Groet,
Kees Jan
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: De RT, de beste tot nu toe
Hallo Kees Jan,
Leuk dat je even iets van je laat horen. Je hebt, net als velen van ons, een lange motorhistorie. Vaak met onderbrekingen. Maar ja bloed kruipt nu eenmaal . . .
We hopen veel van je te horen en zien je natuurlijk ook graag op het
.
Jos
Leuk dat je even iets van je laat horen. Je hebt, net als velen van ons, een lange motorhistorie. Vaak met onderbrekingen. Maar ja bloed kruipt nu eenmaal . . .

We hopen veel van je te horen en zien je natuurlijk ook graag op het

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- EL SCORPIO
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Haarlem
Hallo Kees Jan, welkom op dit gezellige forum.
Zal maar zeggen je woont ongeveer om de hoek.
Heel veel plezier met je RT, dat is gewoon genieten.
Richard
Zal maar zeggen je woont ongeveer om de hoek.
Heel veel plezier met je RT, dat is gewoon genieten.
Richard
De uitspraak: "dat had ik jaren eerder moeten doen" heb ik zelf ook al uitgesproken nadat ik de
gekocht had. :lol: :lol: :lol:
Veel plezier en hopelijk een actieve rol op het forum.
Luc

Veel plezier en hopelijk een actieve rol op het forum.

Luc
- sailor37
- Type: R1100RT
- Bijz: Topkoffer / Hoge kuipruit
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Oudenbosch
Hoi Kees-jan, ben blij dat ik in iedergeval jouw heb kunnen inspireren om je ook voor te stellen.
Van harte welkom
Hans
Van harte welkom
Hans
Sucses begint waar de anderen opgeven en jij doorzet
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!