Pagina 1 van 1

nieuwe helm van dealer gekregen

Geplaatst: 15 sep 2011, 15:16
door jaybmw
Mijn systeem 6 moest weg voor een gekrast vizier/zonneschermpje,en voor garantie werd een lekkage bovenaan het vizier verholpen.Helm was net uit garantie,zonneklepje betaald maar lekkagerep was toch gratis! _004 . Het geval was dat er een diepe kras was gemaakt tijdens reparatie op de lak naast het scharnier van het vizier,waar ik thuis achterkwam.Gebeld en meteen terug naar de dealer waar de schade werd beoordeeld.Een hoop frustatie alom voor de eigenaar,en een tegemoedkoming bestaande uit een tegoedbon van 250 euro.Daar voelde ik niets voor zei ik beleefd,waarop het aanbod van een nieuwe helm volgde incl overbouw van het bmw-commsysteem. Accoord gegaan en netjes kenbaar gemaakt dat ik begrip had voor de situatie,immers waar gewerkt wordt en gehakt ect ect je kent het wel.

Vandaag gebeld dat de butsmuts klaar lag en hem opgehaald,juffrouw uit de kledingshop de hand geschud en de directeur ook + bedankt voor de service.Hij zei dat het k.t was voor ons beiden (letterlijk)maar vond dit de juiste wijze van handelen.Oude helm gaat in de kast voor uitleenhelm aldaar,en ik heb een helm van 2 jaar daar gelaten en een nieuwe teruggekregen.

Deze wijze van handelen wilde ik jullie niet onthouden,omdat ik soms twijfels had over deze dealer (overigens terecht) en welke ook zijn opgelost!

Maar door deze tegemoedkoming krijgt MOFRA uit Rijen van mij een dikke 10!! Echtwaar. :D

[groet] ,Jeroen.

Re: nieuwe helm van dealer gekregen

Geplaatst: 04 mar 2012, 18:32
door Erteetje
Er wordt altijd stevige kritiek geleverd op de dealers, maar dit mag dan inderdaad ook vermeld worden :!:
Mooie service van Mofra.

Luc