Een gratis forum voor iedereen die van BMW Motorrad houdt. Hier deel je informatie, ervaringen en ritverhalen met andere BMW Motorrad-liefhebbers. Of je nu rijdt of fan bent, je bent welkom!
Helemaal niets van gemerkt
Maar ik was op dat moment (rond 21:00) net bezig een bandje te soundchecken in de Boerderij, en als de basgitaar even lekker hard gaat trilt er toch al van alles mee. Een aardbeving zie je dan zo over het hoofd :lol:
Elders nog 'schokkende' verhalen ??
, GerbeRT
Groets, GerbeRT
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
Ik heb hem gevoeld, zat even achter mijn buro op zolder op een stoel op wieltjes: het huis bewoog maar mijn stoel rolde heen en weer, was een hele rare beleving. Nou zitten we hier vlakbij EHGR en daar willen ze nogal eens boven M1 vliegen en dat geeft ook een dreun en wat beweging dus daar denk je dan het eerste aan, het gekke was dat het nu volledig stil was, aardbeving?? Wel dus!!!!
Zat op dat moment in mijn tijdelijk-door-de-weeks verblijf in Doetinchem en mijn hut schudde toch wel even behoorlijk. Een 4-tal op elkaar gestapelde bekers in een kast viel om. Gaat nergens over maar was wel opmerkelijk.