Een gratis forum voor iedereen die van BMW Motorrad houdt. Hier deel je informatie, ervaringen en ritverhalen met andere BMW Motorrad-liefhebbers. Of je nu rijdt of fan bent, je bent welkom!
Deze week kreeg ik het zeer verheugende bericht dat ik mijn test hand mag houden GEWELDIG NIEUWS
Stilletjes gehoop maar zeker niet verwacht . lees er alles over een ook het Tv intervew op http://www.1-handed.com/pagina/i-limb-pulse-test
Dat is natuurlijk fantastisch!
Ik heb net je website eens even bekeken. Wat een schat aan informatie staat daarop man. Erg interessant allemaal.
En die koker van je.....het lijkt wel of je zo uit een film met Schwarzenegger (Terminator) bent gestapt
Super, man. Of toch Superman?
Hoop dat je er veel mag van gaan genieten.
In het begin natuurlijk heel erg vervelend zonder arm maar denk dat dit een oplossing is die je bijna geheel terug brengt in het normale gebeuren.
Ontzettend mooie site overigens.
Doet me gelijk weer terug denken aan een oude televisieserie, de man van 1 miljoen met Steve Austin volgens mij.
Heel veel sterkte en lekker motor plezier en hopen wat zonniger weer.
beemerrichard schreef:
Doet me gelijk weer terug denken aan een oude televisieserie, de man van 1 miljoen met Steve Austin volgens mij.
Heel veel sterkte en lekker motor plezier en hopen wat zonniger weer.
Groeten,
Richard
Het was de man van 6 miljoen Richard. ;-)
Steve Austin werd gespeeld door Lee Majors