De dag voor we zouden vertrekken naar Bike-Inn in Treis Karten heb ik een mail gestuurd naar Bike-Inn om na te gaan of er wel plaats zou zijn..?? Kreeg mail terug met de mededeling dat ze een aantal dagen dicht waren..wAAAt !! uitgerekend NU!! :shock:
Daarop hebben we, mede door het weer, besloten om in Nederland te blijven. Er valt tenslotte hier ook nog veel moois te zien.
Na wat surfwerk kwam ik uit bij
http://www.healbird.com (Jelbud op zijn Fries) een motorherberg in Friesland, uitgebaat door Ludo en Henkie. Erg vriendelijke gastvrije mensen, eigenlijk voelde het beetje als familie..het is een herberg op de buiten zoals wij dat hier zeggen met weids uitzicht. Het is er schoon, je mag met de pot mee eten, gezellige verblijfsruimte (soort woonkamer met lekkere banken) heerlijk warme douches en prima bedden.
Wat ons betreft een aanrader
Jammer was wel de regen, we willen dan ook nog een keer terug naar Jelbud als het weer beter is en dan ook liever wat minder wind, die had wel erg veel vat op mijn

.
De tweede dag zijn we naar Preston Palace gereden waar we ook nog een nacht zijn gebleven. Is ook voor herhaling vatbaar.
Onze motoren hebben het goed gedaan, wel kreeg mijn oudste zoon met zijn Diversion nog een lekke band..kwamen we achter toen we na het tanken weer door wilde rijden. Er zat een schroef in zijn band

, gelukkig hadden we een reparatiesetje bij ons (nog nooit nodig gehad) waardoor we na reparatie onze weg konden vervolgen, zij het met aangepaste snelheid.
Nog wel geïnformeerd bij motorzaken in de omgeving naar een nieuwe achterband maar daarvoor vroegen ze (natuuuurlijk) de hoofdprijs waarop wij besloten het er op te wagen.
Het waren drie leuke dagen ondanks het weer maar ja, wat wil je in oktober !
Volgend jaar gaan we gewoon weer.
Iederéén bedankt voor zijn/haar input

tijdens de voorbereidingen en misschien dat we er een andere keer nog eens gebruik van maken.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Arno