Mijn eerste RT kilometers

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

ron1200rt

Mijn eerste RT kilometers

Ongelezen bericht door ron1200rt »

ja wachten duurt lang, maar gisteren kwam het verlossende telefoontje van de dealer dat ik mijn RT 's middags kon komen ophalen.
"s middags vrij gepland en zo snel als mogelijk naar de dealer, mijn laatste kilometers op mijn trouwe GS. Met een beetje verdriet haar nog een aai over de tank gegeven en bedankt voor de mooie kilometers en toen met een glimlach naar binnen. Na het gebruikelijke papierwerk komt dan het leuke gedeelte.
We hebben een uitvoering met toeters en bellen en ook maar twee evo 6 helmen (bluetooth) genomen. Dan wordt het nog leuker de nav, radio, telefoon en helmen aan elkaar koppelen (pairen noemen we dat). Het had heel wat voeten in de aarde, het wilde maar niet lukken. Plots bedacht de dealer dat hij het de laatste keer bij een andere motor buiten had gedaan. Aldus de RT naar buiten gerold en wat denk je???????? Het werkt allemaal.
Wel, vanmorgen vol goede moed weer opgestapt en naar het werk gereden. Even wennen weer aan het compleet andere rijgedrag dan een GS maar toch voelt het al vertrouw en heel fijn.
Op naar heeeeeeeel veeeeeeel moooooooie kilometers.
Oh, ja het kenteken voor de RT begint met MZ toch ook een mooi merk uit een Duits verleden
Groeten ron

Btw ik zal van het weekend een paar foto's maken en als het me lukt uploaden
1-handed
Type: R1200RT
Bijz: www.1-handed.com
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Sappemeer
Contacteer:

Re: Mijn eerste RT kilometers

Ongelezen bericht door 1-handed »

Veel veilige kilometers gewenst _004

Bert
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hoi Ron,

Welkom op het RT-forum en gefeliciteerd met je -1200- :!: .

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Ron,
van harte welkom op het forum. Leuk dat je overstapt van een GS naar een RT. Een motormaatje van me heeft het net andersom gedaan. Zo kun je zien: zoveel mensen, zoveel meningen....en dat maakt het zo leuk in het leven.
GrTz
BertL
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Ook jij bent gegaan voor de mooiste kleur RT die op de markt is: SUPER (ben er jaloers op, al vind ik mijn blauwe ook mooi)

Groet
Luc

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”