Een gratis forum voor iedereen die van BMW Motorrad houdt. Hier deel je informatie, ervaringen en ritverhalen met andere BMW Motorrad-liefhebbers. Of je nu rijdt of fan bent, je bent welkom!
Maar gezien het feit dat dit 1 van de meest uitgebreide updates is, doe ik het toch maar wel.
Al was het alleen al om te ervaren of bepaalde routeringsproblemen zijn opgelost.
Klopt!
Je ziet de (nieuwe) kaartversie initieel niet genoemd anders dan de beroemde (of beruchte? ) knop "Life Time Update beschikbaar" bij "My Gamin", die "ergens" naast een (andere, voorgaande) kaart-versie staat.
Garmin heeft dus op meer vlakken problemen met het juist programmeren. :lol:
Ook al schrijf jij je in voor notificaties, je ziet van alles voorbij komen van Mr. Garmin's producten en diensten etc, behalve de kaart-updates.
Dus ook dat heeft Garmin blijkbaar (nog) niet goed in de vingers.
Gelukkig dat ik het probeer regelmatig in de gaten te houden, toch?
Collega rt'ers, goede morgen ik heb gisteren de life time update van Garmin geinstalleerd. OP mijn garmin zumo 550 staat nu Western Europe [1] NT 2012.10 ik neem aan dat dit de laatste versie is, klopt dat ? en waar kan ik precies zien uit welke landen precies Western Europe bestaat
Hoe kan ik volgen als er weer een nieuwe update verschijnt.
2012.10 is inderdaad de laatste update. Ondanks dat ik me heb geregistreerd bij Garmin en aangeven dat ik bericht wil hebben bij nieuwe updates, heb ik nog nooit een bericht van Garmin gekregen.
Het beste is lid te worden van het forum van Waypoint http://forum.gps.nl/index.php Daar zie je, bijna voordat Garmin het zelf weet, of er nieuwe updates zijn. :lol: