Even voorstellen Bas.
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Even voorstellen Bas.
Dag allen,
ik ben sinds vorige week maandag een trotse bezitter van een BMW R1100rt ex dienstfiets uit 1997 met 55000km die zeer goed onderhouden is. Hiervoor verscheidende motoren gehad eigenlijk uit gehele segment, race, choppers, tour, licht en zwaar. Maar eigenlijk nog nooit een goede motor kunnen vinden tot nu toe. De BMW rijdt heerlijk en dat maakt veel goed qua design vind hem namelijk niet het modernste model, eind van dit seizoen wil ik overstappen naar een 1200rt.
Verder ben ik 24 jaar werk als psychiatrisch verpleegkundige in een bekende instelling. Daarnaast is het misschien wel leuk om te vertellen hoe ik op dit forum terecht kwam, kreeg gisteren van een onbekende man een kaartje van dit forum(zou erg leuk vinden als hij nog reageert).
mvg,
bas
ik ben sinds vorige week maandag een trotse bezitter van een BMW R1100rt ex dienstfiets uit 1997 met 55000km die zeer goed onderhouden is. Hiervoor verscheidende motoren gehad eigenlijk uit gehele segment, race, choppers, tour, licht en zwaar. Maar eigenlijk nog nooit een goede motor kunnen vinden tot nu toe. De BMW rijdt heerlijk en dat maakt veel goed qua design vind hem namelijk niet het modernste model, eind van dit seizoen wil ik overstappen naar een 1200rt.
Verder ben ik 24 jaar werk als psychiatrisch verpleegkundige in een bekende instelling. Daarnaast is het misschien wel leuk om te vertellen hoe ik op dit forum terecht kwam, kreeg gisteren van een onbekende man een kaartje van dit forum(zou erg leuk vinden als hij nog reageert).
mvg,
bas
- BertL
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1200GT/2008
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Ommen
Re: Even voorstellen Bas.
Ha die Bas,
Van harte welkom op dit forum. Ik kan me voorstellen dat je overweegt een 1200RT aan te schaffen. Mooie fiets, maar je K1100RT mag er ook zijn ! Heb een aantal jaren een K1100LT gereden (4-cilinder) en ben onlangs overgestapt naar dit forum voor boxermotoren, omdat ik een R1150RT heb aangeschaft. Ik denk dat je K1100RT ook in de smaak zal vallen bij het bmwK-forum.
Daar kun je je ook voorstellen: KLIK
Van harte welkom op dit forum. Ik kan me voorstellen dat je overweegt een 1200RT aan te schaffen. Mooie fiets, maar je K1100RT mag er ook zijn ! Heb een aantal jaren een K1100LT gereden (4-cilinder) en ben onlangs overgestapt naar dit forum voor boxermotoren, omdat ik een R1150RT heb aangeschaft. Ik denk dat je K1100RT ook in de smaak zal vallen bij het bmwK-forum.
Daar kun je je ook voorstellen: KLIK
GrTz
BertL
BertL
[welkom] Bas , in je verhaal staat dat je een k 1100 hebt in je profiel staat een R 1100 RT welke is het nu

Welkom en veel plezier met snuffelen op dit forum Bas. [welkom]
Ik heb je ex-dienstfiets met eigen ogen mogen aanschouwen bij de BP pomp. De onbekende man die jou het kaartje overhandigde is mijn wederhelft, tevens de oprichter van dit forum. :lol:
Jenny
Ik heb je ex-dienstfiets met eigen ogen mogen aanschouwen bij de BP pomp. De onbekende man die jou het kaartje overhandigde is mijn wederhelft, tevens de oprichter van dit forum. :lol:
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Het was een
. Zelf gezien . . .

vioma schreef:[welkom] Bas , in je verhaal staat dat je een k 1100 hebt in je profiel staat een R 1100 RT welke is het nu![]()
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Hallo Bas,
Als beheerder en initiatiefnemer van het
kan ik het niet nalaten om zo af en toe eens het forum te promoten en een kaartje te overhandigen.
Van harte gefeliciteerd met je mooie fiets en veel plezier met het
Jos
Als beheerder en initiatiefnemer van het

Van harte gefeliciteerd met je mooie fiets en veel plezier met het

Jos
smvandoorn schreef:Daarnaast is het misschien wel leuk om te vertellen hoe ik op dit forum terecht kwam, kreeg gisteren van een onbekende man een kaartje van dit forum(zou erg leuk vinden als hij nog reageert).
mvg,
bas
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- Robin0341
- Type: R1250RT
- Bijz: 2024 Sport racing blue metallic 2
- Land: NLD
- Woonplaats of omgeving: Ermelo
Hai Bas,
Welkom man! Heel veel plezier op het forum en natuurlijk met je RT.
Ik dacht even dat je Jos op je werk had ontmoet :lol:
Sorry Jenny, kon het niet laten
Sorry Jenny, kon het niet laten

Eens zullen we elkaar weer tegenkomen Robin0341Robin0341 schreef:Hai Bas,
Sorry Jenny, kon het niet laten![]()

Hallo Bas
[welkom] veel lees plesier
veilige kilometers toegewenst
Danny
[welkom] veel lees plesier
veilige kilometers toegewenst
Danny
Grootse plannen lees ik: overstappen op een
Strak plan
Je zult er geen spijt van krijgen.
Luc

Strak plan

Je zult er geen spijt van krijgen.
Luc
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!