Voorstellen en technische vraag
Geplaatst: 24 apr 2011, 14:24
Hallo allemaal,
zal me even voorstellen: Hauke, 38 jaar, getrouwd, 3 kinderen, woonachtig in Amersfoort. Net een tweedehands RT (2006) met 23k op de klok gekocht als woon-werk buffel (amersfoort-denhaag). Heb ernaast nog een Triple staan. Hiervoor Duc 900SS/Honda CBX 750/Guzzi V35 gereden.
Enfin, wellicht kan iemand helpen. RT gekocht en naar huis gereden (40 km). Bij de laatste verkeerslichten slaat hij af en is niet meer aan te krijgen. Laatste kilometers gelopen (pff).
Thuis even laten staan, om vervolgens koud weer te kunnen starten. Mijn gedachte was oude/vuile peut, dus dnek ik rij hem even naar de pomp. Eind van de straat einde oefening. Naar huis gelopen. 'S avonds 10 liter nieuwe benzine er in gegooid (zat nog kwart oude peut van ongeveer een jaar geleden in) en een flesje injector cleaner. Vanochtend sloeg ie meteen aan om na even stationair (5 min) gedraaid te hebben uit te gaan om niet meer aan te slaan. Bij het starten klinkt het alsof geen benzine of lucht krijgt.
Iemand een gedachte wat het kans zijn?? Vervuilde benzine? Halsensor?
Hoor graag!! alvast dank voor de antwoorden.
groeten
Hauke
PS Stuurt wel brilliant!!!
zal me even voorstellen: Hauke, 38 jaar, getrouwd, 3 kinderen, woonachtig in Amersfoort. Net een tweedehands RT (2006) met 23k op de klok gekocht als woon-werk buffel (amersfoort-denhaag). Heb ernaast nog een Triple staan. Hiervoor Duc 900SS/Honda CBX 750/Guzzi V35 gereden.
Enfin, wellicht kan iemand helpen. RT gekocht en naar huis gereden (40 km). Bij de laatste verkeerslichten slaat hij af en is niet meer aan te krijgen. Laatste kilometers gelopen (pff).
Thuis even laten staan, om vervolgens koud weer te kunnen starten. Mijn gedachte was oude/vuile peut, dus dnek ik rij hem even naar de pomp. Eind van de straat einde oefening. Naar huis gelopen. 'S avonds 10 liter nieuwe benzine er in gegooid (zat nog kwart oude peut van ongeveer een jaar geleden in) en een flesje injector cleaner. Vanochtend sloeg ie meteen aan om na even stationair (5 min) gedraaid te hebben uit te gaan om niet meer aan te slaan. Bij het starten klinkt het alsof geen benzine of lucht krijgt.
Iemand een gedachte wat het kans zijn?? Vervuilde benzine? Halsensor?
Hoor graag!! alvast dank voor de antwoorden.
groeten
Hauke
PS Stuurt wel brilliant!!!