Beste BMW liefhebbers.
Ik ben, na het behalen van mijn motor rijbewijs, nu al een half jaar met veel plezier op mijn BMW R1100RT uit 1998 aan het rondrijden. Na het behalen van mijn rijbewijs heb ik naar aanleiding van wat ik heb gelezen op dit forum een afspraak gemaakt bij Kenny Simon ofwel Motor Service Amersfoort. Ik wilde namelijk een verse start maken met het onderhoud van mijn RT. Ondanks dat het onderhoudsboekje keurig is ingevuld weet je immers niet 100% zeker of je motor wel ECHT in goede staat van onderhoud is. Vandaar. Gelukkig kon ik op korte termijn bij Kenny terecht omdat ik ook dacht dat de fiets last had van KFR. Dat bleek inderdaad het geval, en dat heeft hij voor het grootste deel weten te verhelpen. (Met een Recyclizer is het nu zo goed als weg.) De fiets heeft verder een Grote Beurt gekregen, inclusief kleppen stellen, alle olien verversen etc. Kenny heeft de fiets op alle vlakken nagekeken. Wat zo prettig is aan Kenny is dat je erbij mag blijven terwijl hij aan het werk is. Het mes snijdt aan twee kanten. Hij heeft wat gezelschap en jij weet dat wat moet gebeuren ook daadwerkelijk gebeurt. En je steekt nog is wat op! Omdat, helaas maar waar, de laatste grote beurt bij de vorige eigenaar, niet naar behoren was uitgevoerd, kwam er meer bij kijken dan een reguliere grote beurt. Maar we waren het er beiden over eens dat het beter is om al het onderhoud nu naar behoren te doen om zo een nieuw "nulpunt" te creeeren. Ik moest nog wel een keer terugkomen om de remleidingen te laten doorspoelen. Is inmiddels ook gebeurd. Ook heb ik sindsdien een nieuwe achterband laten plaatsen, en heb ik voorin nieuwe remblokken. EN last but not least, heb ik Hyperpro vering laten monteren. Man o man o man. Wat een verschil. Dat zou verplicht moeten worden. Het is moeilijk te omschrijven maar de fiets is zoveel stabieler geworden. Hij gaat de bocht door alsof hij op rails ligt. Het enigszins zoekende gedrag is helemaal weg. Topperdepop zeg maar. Nu was ik in februari op de motor naar de beurs geweest in Utrecht, en toen kreeg ik veel licht signalen van tegemoetkomend verkeer. Misschien herinneren jullie het nog maar het was een vrij mistige dag, en wat bleek, mijn verlichting was ermee opgehouden! Na een ietsje verkort beursbezoek, en het broodje unox, heb ik de motor linea recta naar Kenny gestuurd, en hij heeft toen VOLLEDIG KOSTELOOS de kapotte lamp vervangen. En geloof me het is best een hoop gepiel om dat lampje daarna weer goed af te sluiten met het rubber "condoompje". Hij wilde er echt niets voor hebben. Dat heet service zei hij. Petje af voor Sir Kenny. Nodeloos te vertellen dat mijn fiets alleen nog maar getroeteld mag worden door Kenny!!
http://www.motorserviceamersfoort.com
Daarom, zoals een medeforumlid het al in zijn onderschrift heeft staan:
KENNY FOR PRESIDENT!!!!!
Groet, Lawrence
Motor Service Amersfoort: Kenny for President!!!
Moderator: RT_Patrick
- BertL
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1200GT/2008
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Ommen
Re: Motor Service Amersfoort: Kenny for President!!!
Betere reclame kan iemand zich toch niet wensen ?
GrTz
BertL
BertL
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
-
Nieuw bericht Mini-tour met Kenny van Motor Service Amersfoort
door Inspector Gadget » » in Stuur je RT filmpje in - 0 Reacties
- 1880 Weergaves
-
Laatste bericht door Inspector Gadget