Mototaz

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Mototaz

Mototaz

Ongelezen bericht door Mototaz »

Hallo Allemaal!

Na een hele tijd van twijfelen, sparen en zoeken heb ik uiteindelijk toch voor een BMW gekozen. Namelijke en BMW r1100RT uit het mooie bouwjaar 2000 waar ik mijn Deauville uit '98 met een mooie ton op de teller op heb ingeruild :D .

Verder ben ik 21 jaartjes oud inmiddels, heet in het echt Bram en studeer Werktuigbouwkunde. Mijn hobbys zijn motorrijden (joh :roll: ), re-enactment en van allerlei andere oude zooi zoals lp's en dergelijke.
Naast mijn dagelijkse motor (nu dus een BMW) heb ik een Moto Guzzi V50III in Kmar (Marechaussee) uitvoering, een moto guzzi v50 opknapper en een Herculus K125 BW.

Foto's van mijn BMW volgen nog :D
Bart51
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW R850R
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Groene Hart

Re: Mototaz

Ongelezen bericht door Bart51 »

Hallo Bram,

Welkom hier op het forum en gefeliciteerd met je BMW R1100RT. Ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben.
Je zorgt in ieder geval ervoor dat de gemiddelde leeftijd vn de forumleden een heel stuk naar beneden wordt bijgesteld. Goed gedaan!
Maar wat doe je nu met die oude lp's en dergelijke?
Ik heb er hier nog een paar (150 lp's vanaf ongeveer 1965 tot 1990). Genre toendertijd: modern. Nu niet meer dus. Maar nog altjd leuk om te horen. Als je belangstelling hebt moet je maar mailen!
Zo te zien ben je ook Guzzi-fan. Heb je gezien dat Theo Lamers uit Nijmegen een trip organiseert naar Mandello? Daar staat de fabriek van Moto Guzzi. Zelf heb ik me ook aangemeld maar sta nog in de reservelijst. Ben wel in de laatste week een 10-tal plaatsen opgeschoven, nog 7 te gaan en ik mag ook mee. Ik ga dan wel gewoon op mijn BMW R1100RT.

Groet Bart
Yamaha Maxim 1986 1996-1999
BMW R1100RS 1994 1999-2001
Honda Transalp 1998 2001-2003
Kawasaki ZR7S 2003 2003-2006
BMW R1100R 1997 2006-2010
BMW R1100RT 1999 2010-2014
BMW F650GS 2001 2014- 2017
BMW R850R 1999 met een Garmin Zumo 350 LM 1997-2020
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hoi Bram,

van harte welkom op het RT-forum en gefeliciteerd met de aankoop van je -1100- . 2000 is een primabouwjaar, een model waarbij alle 'kinderziekes' verholpen zijn. Waarschijnlijk ben je zó'n beetje de jonsgte hier op het forum want de gemiddelde leeftijd ligt tussen de 40 en 60 jaar . . . . :$
Hoe zit het nu precies? Je bent nu toch een 'beginnend bestuurder' ? Mag je dan op een motor met meer dan 25 kw rijden?

Veel plezier met je RT en plaatst maar snel eens een foto in SHOWEN DIE R1100RT.

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

[welkom] Bram

...aardige verzameling brommerts heb je al op je 21ste.....en ik maar denken dat studenten het zo zwaar hebben tegenwoordig.... :D
Heel veel plezier op je -1100-....
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Hoi Bram,

Welkom op dit gezellige forum.
Heel veel plezier met je R1100RT, heb ik ook nog gehad.
Nette fiets.

Groeten
Richard
Mototaz

Wat betreft mijn leeftijd:
De 25kW periode heb ik gehad (vandaar de deauville), ik heb op mijn 18e gelijk mijn motorrijbewijs gehaald en kon dus 2 jaar later vol vermogen gaan rijden ;)
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Het valt mij op dat veel BMW rijders voorheen een Deauville hebben gereden.
Wat mij betreft is de BMW in dat geval een hele vooruitgang :!: :!: :!:

Veel plezier ermee.
Luc
Mototaz

No-Harm
Type: R1200RT
Woonplaats of omgeving: Enschede

Ongelezen bericht door No-Harm »

Hee Bram,

Mooie RT heb je! Bevalt ie een beetje?

leuk dat je mee helpt de gem. leeftijd wat om laag te helpen, ik ben dan wel 9 jaar ouder dan jij maar ik mag me hier nog tot de jonkies rekenen....geloof ik 8)_ . eind vorig jaar m'n rijbewijs gehaald, vlak voor't ging sneeuwen nog m'n eerste motor gekocht en toen maar lid geworden van 't forum....je moet wat als je niet kan rijden, toch?! ik ben dus ook nog niet zo lang lid, maar heb al meerdere malen ondervonden dat het verrekte handig is!!
't staat hier bol van de informatie, en kan je't niet vinden krijg je gegarandeerd een goed antwoord als je 'n vraag stelt, _004

dus welkom hier, Groet'n,

Harm.
Mototaz

Bevalt zeker, het is even wennen dat ik goed moet opletten bij het schakelen... Maar ach, daar leer ik tenminste echt van motorrijden Big RT Smile
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”