Hyperpro did it!

Instellingen, vervanging en rijcomfort.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
PeteRT
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GSa
Land: Nedreland
Woonplaats of omgeving: Berkel en Rodenrijs

Hyperpro did it!

Ongelezen bericht door PeteRT »

Hallo,
Afgelopen zaterdag bij huismechaniker Kenny (dankuwelhartelijkbeleefd) nieuwe paarse Hyperpro's (is dat dubbelop?) :D laten monteren op de originele dempers. Kenny zei dat het een wereld van verschil zou zijn onder mijn 1100RT. Daar ik zaterdag op een andere fiets naar Den Dolder was afgereisd en na thuiskomst dusdanig koud was dat ik na montage van de "nieuwe" schokdempers geen zin meer had om ff te gaan rijden was vanochtend de eerste kennismaking. In het begin nog sceptisch, want de oude veren deden het nog best tenslotte, maar al naar gelang de weg vorderde steeds meer het gevoel direct met de weg te praten. Prima response en superstrak door lange snelle bochten. Het pendelgevoel is weg en ik neem de bocht ook niet meer in stukjes. Kortom, veel te laat overgestapt maar nog wel op tijd om de nodige kilometers plezier van te hebben.
Groets
Peter
'98-'03 ZX-7 (1993)
'10---> ZX-7 (1993)
'03-'09 RSV 1000 (2001)
'05-'06 R1100RS (1995)
'06-'12 R1100RT (1999)
'12-'22 R1200GSA (2006)
'22---> R1200GSA (2015)
Ton1959

Re: Hyperpro did it!

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Ik ben blij dat ze bij jou ook zo goed werken Peter. Ik vind mijn vering ook enorm verbeterd sinds de Hyperpro's erop zitten.

Ton _004
bolderbast

Re: Hyperpro did it!

Ongelezen bericht door bolderbast »

Zoals Smokey Robinson and The Miracles al zongen: "I second that emotion".

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Vering & ESA”