Nieuw op die forum
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Nieuw op die forum
Hallo allemaal,
Graag wou ik mij even voorstellen als nieuweling op dit forum.
Mijn naam is Leo en sinds 1982 rij ik motor.
Ik ben begonnen op een Suzuki GN 400 TD en na een half jaartje kon ik de BMW van een vriend overnemen.
Dit is een BMW R 100 RT van April 1981.
De motor was anderhalf jaar jong toen ik hem kocht en daar rij ik nog steeds op.
In 1986 heb ik nog een R 69 S van 1967 gekocht en deze heb ik in een jaar gerestaureerd en is nog steeds in mijn bezit.
Jammer genoeg rij ik er meer nooit dan zelden op, maar hij staat warm en droog gestald dus hij blijft in goede conditie.
De reden dat ik op dit forum kom is dat ik toch na 29 jaar trouwe dienst van mij R 100 RT ga kijken naar een andere BMW en wel een
R 850 RT, R 1100 RT of een R 1150 RT.
Mvg. Leo
Graag wou ik mij even voorstellen als nieuweling op dit forum.
Mijn naam is Leo en sinds 1982 rij ik motor.
Ik ben begonnen op een Suzuki GN 400 TD en na een half jaartje kon ik de BMW van een vriend overnemen.
Dit is een BMW R 100 RT van April 1981.
De motor was anderhalf jaar jong toen ik hem kocht en daar rij ik nog steeds op.
In 1986 heb ik nog een R 69 S van 1967 gekocht en deze heb ik in een jaar gerestaureerd en is nog steeds in mijn bezit.
Jammer genoeg rij ik er meer nooit dan zelden op, maar hij staat warm en droog gestald dus hij blijft in goede conditie.
De reden dat ik op dit forum kom is dat ik toch na 29 jaar trouwe dienst van mij R 100 RT ga kijken naar een andere BMW en wel een
R 850 RT, R 1100 RT of een R 1150 RT.
Mvg. Leo
- Berrybeer
- 2023
- Type: R1150RT
- Bijz: met alles d'rop & d'ran..
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Uden
Re: Nieuw op die forum
[welkom] Leo!
Ik zou voor een
gaan.... 
Ik zou voor een

- EL SCORPIO
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
- Woonplaats of omgeving: Haarlem
Hallo Leo,
Welkom op dit gezellige forum.
En ik zou voor de R1150RT Twinspark gaan.
Of voor een R1200RT.
Het is maar net hoe dik de beurs is natuurlijk.
Zolang je er maar plezier mee maakt.
Richard
Welkom op dit gezellige forum.
En ik zou voor de R1150RT Twinspark gaan.
Of voor een R1200RT.
Het is maar net hoe dik de beurs is natuurlijk.
Zolang je er maar plezier mee maakt.
Richard
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Hey Leo,
Welkom op het
.
Lees je maar eens goed in op het forum.
Vooral het onderwerp R....RT KOPEN JA OF NEE op: viewforum.php?f=63 kan interessant voor je zijn.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden en we zullen het wel van je horen, neem ik aan.
Jos
Welkom op het

Lees je maar eens goed in op het forum.
Vooral het onderwerp R....RT KOPEN JA OF NEE op: viewforum.php?f=63 kan interessant voor je zijn.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden en we zullen het wel van je horen, neem ik aan.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Welkom Leo,
ik zou voor de R1200RT gaan
(dit is de enige BMW waar ik ervaring mee heb en kan dus eigenlijk de andere niet beoordelen).
ik zou voor de R1200RT gaan

Welkom op dit forum. Veel succes op je zoektocht en laat ons weten wat het geworden is.
- peijsj
- Type: R1100RT
Beste Leo,
Maar even een tegengeluid: Met de 1100 is ook niets mis. :-)
Maar even een tegengeluid: Met de 1100 is ook niets mis. :-)
- JoJothefirst
- 2024
- Type: R1200RT
- Bijz: zumo XT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Groningen
Leo,
welkom! Perfect dat je zo lang op die R 100 RT hebt gereden. Bewijst maar hoe degelijk de BMW is. Een jaar geleden stond ik voor hetzelfde dilemma als jij: wat gaat het worden? Het feit dat de 1150 net iets jonger is dan de 1100, maar toch wel betaalbaar, plus het feit dat ik enkele uiterlijke kenmerken van de 1150 net iets mooier vind dan die van de 1100 (kwestie van smaak, natuurlijk), deed mij besluiten op de 1150 te mikken. En dat is het uiteindelijk ook geworden. Geen dag spijt van gehad. Jouw keuze is persoonlijk, ook een kwestie van prijs/kwaliteit verhouding, maar ik kan je zeker de
aanraden
Succes, JoJo
welkom! Perfect dat je zo lang op die R 100 RT hebt gereden. Bewijst maar hoe degelijk de BMW is. Een jaar geleden stond ik voor hetzelfde dilemma als jij: wat gaat het worden? Het feit dat de 1150 net iets jonger is dan de 1100, maar toch wel betaalbaar, plus het feit dat ik enkele uiterlijke kenmerken van de 1150 net iets mooier vind dan die van de 1100 (kwestie van smaak, natuurlijk), deed mij besluiten op de 1150 te mikken. En dat is het uiteindelijk ook geworden. Geen dag spijt van gehad. Jouw keuze is persoonlijk, ook een kwestie van prijs/kwaliteit verhouding, maar ik kan je zeker de

Succes, JoJo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
Succes met je zoektocht naar een mooie R????RT. Dat is al plezier !
Groet,
Jako
Ik ben eigenlijk best benieuwd naar foto´s van deze liefhebberij.In 1986 heb ik nog een R 69 S van 1967 gekocht en deze heb ik in een jaar gerestaureerd en is nog steeds in mijn bezit.
Groet,
Jako
Hier een foto van mijn motoren.
Het is al wel een oude foto ( ik schat van begin de jaren 90 ), maar de R 69 S is nog in bijna dezelfde staat omdat daar eigelijk nooit op gereden word.
De groene R 100 RT is mijn trouwe boxertje die ik nu nog gebruik maar deze ziet er helaas nu een stuk minder fris uit als op deze foto.
De bruine R 100 RT van 1979 was van een kennis van mij en deze heeft hem kort nadat de foto genomen was verkocht en is toen later in Amsterdam gestolen.[img][/imhttp://www.mijnalbum.nl/index.php?m=uploadg]
Mvg Leo
Het is al wel een oude foto ( ik schat van begin de jaren 90 ), maar de R 69 S is nog in bijna dezelfde staat omdat daar eigelijk nooit op gereden word.
De groene R 100 RT is mijn trouwe boxertje die ik nu nog gebruik maar deze ziet er helaas nu een stuk minder fris uit als op deze foto.
De bruine R 100 RT van 1979 was van een kennis van mij en deze heeft hem kort nadat de foto genomen was verkocht en is toen later in Amsterdam gestolen.[img][/imhttp://www.mijnalbum.nl/index.php?m=uploadg]
Mvg Leo
Ik kan uit ervaring zeggen dat de R1200RT een geweldige fiets is
Succes met je keuze.
Luc

Succes met je keuze.
Luc
Ik ben bang dat het plaatsen van een foto mislukt is.
Ik het de uitleg van hoe plaats ik een foto gebruikt, maar er is toch iets mis gegaan.
[img][Scannen0001 /img].
Hier nog een poging en ik hoop dat het is gelukt.
Zo niet dan heb ik graag wat uitleg over hoe het dan wel moet.
Mvg Leo
Ik het de uitleg van hoe plaats ik een foto gebruikt, maar er is toch iets mis gegaan.
[img][Scannen0001 /img].
Hier nog een poging en ik hoop dat het is gelukt.
Zo niet dan heb ik graag wat uitleg over hoe het dan wel moet.
Mvg Leo
Hallo Dave.
Ik heb het gelezen en gedaan zoals beschreven staat in hoe plaats ik een foto maar het is mij nog niet gelukt.
De foto heb ik op mijn fotoalbum.nl gezet maar het probleen is dat ik daar de IMG code niet kan vinden.
Ik geef toe dat ik een beetje onhandig ben met dit soort dingen.
Mvg. Leo
Ik heb het gelezen en gedaan zoals beschreven staat in hoe plaats ik een foto maar het is mij nog niet gelukt.
De foto heb ik op mijn fotoalbum.nl gezet maar het probleen is dat ik daar de IMG code niet kan vinden.
Mvg. Leo
- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
Met de rechtermuisknop op je foto klikken....taal schreef:Hallo Dave.
Mvg. Leo
en dan copy-paste
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

Medebeheerder BMW RT Forum

Een derde poging, ik hoop dat de foto er nu wel bij staat.
Mvg. Leo
De aanhouder wint, dat blijkt maar weer
Wat een pracht-BMW. Heerlijk om eens een tochtje op te maken. Succes en plezier ermee.
Groet,
Jako

Wat een pracht-BMW. Heerlijk om eens een tochtje op te maken. Succes en plezier ermee.
Groet,
Jako
- BertL
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1200GT/2008
- Woonplaats of omgeving: Ommen
Welkom op het forum en je kent het boxer-gevoel al jaren. Ik denk dat jouw keuze de juiste is....
Grz
BertL
Grz
BertL
GrTz
BertL
BertL
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!