onduidelijk wát er in de tank terecht komt. Ik tank Euro 95 (Super in Dld), want ik merk geen verschil met Euro 98 (Superplus), behalve in mijn portemonee.
Wie weet/ kan mij vertellen hoe mijn

Henk
Moderator: RT_Patrick
PaPinkelman schreef:Hmm, De Telegraaf zei je... Nou staat die krant natuurlijk wel bekend om zijn anti-groen imago, spreekbuis voor de auto-lobby en pleitbezorger voor o.a 130 km op de snelweg (in principe een vrij onzinnige maatregel die meer kost dan het oplevert), dus ik zou dat bericht maar met een flinke zak zout nemen. Oeps, maak ik daar opeens een politiek statement?Als dat niet is toegestaan, hoor ik het wel....
Die hebben ze goed verstopt dan...vioma schreef:http://www.jebentalsnelduurzaamopweg.nl/E10/
janc'borg schreef:E-10 trekt water aan.
Ik begrijp niet waarom er bij V-power euro 95 op de pomp vermeld staat?
Dat is dan ook bijna pure kerosine. Leuk als je je motor wilt verkopen. Als je dat spul door je tank mixt, loopt ie als de brandweer. Het lijkt haast of ik een turbo heb... Verkoopt lekker makkelijk. Totdat ze weer gaan tanken en merken dat ie ineens minder hard gaatTon1959 schreef:De injector reinigers die je kan kopen werken wel.
Ik denk niet dat je motor loopt op kerosine , tenzij het een diesel is .Mike Philippens schreef:Dat is dan ook bijna pure kerosine. Leuk als je je motor wilt verkopen. Als je dat spul door je tank mixt, loopt ie als de brandweer. Het lijkt haast of ik een turbo heb... Verkoopt lekker makkelijk. Totdat ze weer gaan tanken en merken dat ie ineens minder hard gaatTon1959 schreef:De injector reinigers die je kan kopen werken wel.
Whatever...op het potje injector cleaner staat dat het hoofdbestanddeel Kerosine is. En je mengt het met je benzine. Hij loopt dus niet op pure kerosine, maar dat is wel bekend toch?vioma schreef:Ik denk niet dat je motor loopt op kerosine , tenzij het een diesel is .Mike Philippens schreef:Dat is dan ook bijna pure kerosine. Leuk als je je motor wilt verkopen. Als je dat spul door je tank mixt, loopt ie als de brandweer. Het lijkt haast of ik een turbo heb... Verkoopt lekker makkelijk. Totdat ze weer gaan tanken en merken dat ie ineens minder hard gaatTon1959 schreef:De injector reinigers die je kan kopen werken wel.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kerosine
Loopt prima op kerosine! Bij ernstige vervuiling (auto) moter direct via benzineslang uit flesje laten draaien. Garagetruck.Ik denk niet dat je motor loopt op kerosine , tenzij het een diesel is .Mike Philippens schreef:
Dat is dan ook bijna pure kerosine. Leuk als je je motor wilt verkopen. Als je dat spul door je tank mixt, loopt ie als de brandweer. Het lijkt haast of ik een turbo heb... Verkoopt lekker makkelijk. Totdat ze weer gaan tanken en merken dat ie ineens minder hard gaat![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kerosine
En in de IndyCar rijdt men er al jaren erg hard op...jaybmw schreef:Alcohol daar ontsmet je mee,en is om te drinken/genieten toch?
Ton1959 schreef:Ik ken het Shell verhaal alleen de werking van V power is 0,0. Het klinkt wel goed maar werkt niet. Je betaald dus extra voor niks. Maar als je het idee hebt dat het werkt dan is het goed. De injector reinigers die je kan kopen werken wel.
Ton
Idd,maar wel met de nodige octaan-boosters erbij ! En drukvulling,progammeerbare motormanegements enz.Mike Philippens schreef:En in de IndyCar rijdt men er al jaren erg hard op...jaybmw schreef:Alcohol daar ontsmet je mee,en is om te drinken/genieten toch?
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!