![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Frans
Moderator: RT_Patrick
De J1 doet dat niet.Garfield schreef:... sommige helmen maken extra lawaai door visierbevestigingen etc.
Dat kan.Baird schreef:Kun je daar wat meer over vertellen: ...
En daarom heb ik contactlenzen gekocht voor deze weersomstandigheden. Ik lever niet in op mijn kinstuk... Een goede vriend van me is een keer onderuit gereden door een auto die de parkeerhaven uitkwam. Hij reed niet overdreven snel maar viel behoorlijk (zijn motor had 'voorloop', het voorwiel stond tegen het boxerblok). Als hij toen zijn helm open had gehad, had hij nu geen onderkaak meer gehad.speek schreef:...Bij mijn BMW System 5 heb ik veel last van condensvorming op mijn bril (niet op het vizier). Allerlei anti-condens dingen geprobeerd, ventilatieschuifjes open of dicht, niets helpt. Vrijwel altijd moet ik het vizier 1 standje open zetten om geen last van condens te hebben. Bij de J1 blijft mijn bril condensvrij...
Ik heb die van mij gekocht bij de Watertoren in hal 7, hadden "mijn" kleur en maat bij zich. Geen internetbedrijf, ze hebben ook een echte winkel in Zeist, is voor mij ook wel handig ivm service/garantie enzo. Je weet maar nooit. Er waren er meer die de J1 aanboden, niet zo heel veel trouwens, maar zij gaven een goede voorlichting, namen ruim de tijd voor je en dat is ook wat waardTour-ist schreef: Is er nog een stand in Utrecht die je kan aanraden voor de J1?
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!