Jong geleerd . . . . .
Moderator: RT_Patrick
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Jong geleerd . . . . .
Deze zag ik gisteren ook en de man is levensgevaarlijk bezig door van meerdere mensen het leven op het spel te zetten. Maar kan je zien hoe weinig ze werkelijk ook om hun kinderen geven of hoe dom ze kunnen zijn.
Ton
Ton
- AGVerheij
- Type: R1200RT
- Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Utrecht
Re: Jong geleerd . . . . .
Gisteren bij "blik op de weg" werd een echtpaar op een snorfiets van de weg gehaald,
omdat de bijrijdster een baby van 6 maanden in de armen had
Je mag sowieso niet met 3 personen op zo'n voertuig rijden, maar een baby vond deze 'oom agent' toch wel iets te gortig.
Hij meldde overigens ook dat er voor motoren geen minimum leeftijd is voor de passagier, dus je zou al heel jong kunnen beginnen met leren - maar of dat verstandig is vraag ik me af.
, GerbeRT
omdat de bijrijdster een baby van 6 maanden in de armen had

Je mag sowieso niet met 3 personen op zo'n voertuig rijden, maar een baby vond deze 'oom agent' toch wel iets te gortig.
Hij meldde overigens ook dat er voor motoren geen minimum leeftijd is voor de passagier, dus je zou al heel jong kunnen beginnen met leren - maar of dat verstandig is vraag ik me af.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Groets, GerbeRT
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 7588 Weergaves
-
Laatste bericht door heinvandermeijs
-
- 0 Reacties