Nog een nieuwe lid...
Ik ben een Britse jongen met een 1150Rt, die woont nu 5 jaaren in de Achterhoek. Geweldig motor, en lekker wonen in Nederland! Ben eigenaar van de RT 7 jaaren- sinds nieuw. In vind mezelf 'werldreiziger' (backpacker) maar hoop langere tochten te maken met de motor nu ik op de juiste kant van de Britse Channel woon!
Ja- excuuses als mijn taal niet helemaal goed is!
Ik reisde een keer in 2003 naar zuid Frankrijk/Mediterraneanse zee op mijn oud motor (Yam XJ900F) en naar Norwegen met de RT in 2007. Omdat ik Engels ben, schrijf ik meestal op www.bmrider.com als ''japalling'', maar ik ga af en toe naar de VS forums toe. Ik ontdak net dit Nederlandse RTforum en hoop na genough tijd beter kennis te maken met lokaal RT rijders en technische Nederlandse taal.
Ik werkt jaaren als motor kleding en accessoires verkoper in Engeland , en ook een paar maanden als werkplaats team leider bij een BMW Motorzaak in England. Motoren zitten al twee decennia in mij en mijn huidig gevoel is dat ik zal mijn 1150RT niet vervangen totdat Diesel of electrische motorfiets technologie in Nederland echt gunstig is. Ik vind de nieuwe 1200 Hex and Camheads mooie- maar ik baal ven de ingewikkeldigheid van de elektronica. Ik doe zo veel mogelijk mijn eigen onderhoud.
Dus... groetjes!

Toen het echte schoen was...