duumke schreef:
hoi motorrijders
Ik wil graag een r1200rt kopen ben al op zoek naar eentje
ik heb al een keer proef gereden met een rt uit 2008 en een keer met het nieuwe model
Ik zit nog steeds te twijfelen
ik heb hier bij iemand gelezen dat een rt verslavend is
en ander zei je moet eerst een paar duizend km met een boxer gereden hebben
de motoren die ik gehad heb waren een suzuki intruder 1400 en een honda trans alp
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
duumke

ik denk toch dat ik maar verder ga zoeken naar een
Omdat ik denk als in als het mooi weer is en met de hond loop en weer allemaal motoren zie rijden
dat ik me weer voor mijn kop sla waarom niet
ik zit al weer een paar maanden op internet te zoeken maar nog niet een gevonden waar alles op zit wat ik er graag op wil
ik ben ook al voor een nieuwe wezen onder handelen krijg een fikse korting als je niets heb in te ruilen ook trouwens bij een 2e handse
en ik twijfel ook omdat ik met een rt van 2008 heb gereden als je daar mee over een rotone reed langzaam in zijn 2e versnelling vond ik hem bokken
bij de dealer zei de verkoper dat het normaal was maar bij het 2010 model was het niet meer ,
en klop toen ik daar mee aan het rijden was klopte die reed perfect en hiet op het forum leest je dan over die kromme remschijven abs problemen
Een verkoper van motorport Zelhelm BMW zei tegen mijn als je een bmw normaal warm rijd kun je er mee gaan blazen krijg je niet kapot
Hij zei ook tegen mijn we krijgen hier wel rt met problemen maar zijn altijd rt van politie die rijden vaak te snel met koude motor
ik zoek nog maar even
groetjes

duumke