Hierbij wil ik me even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Hierbij wil ik me even voorstellen
Goedendag,
Allereerst wil ik eenieder die dit leest een voorspoedig nieuw jaar wensen!!
Sinds afgelopen november ben ik de trotse bezitter van een BMW R1100RT. De belangrijkste reden was dat ik een jongensdroom wilde laten uitkomen. Rijden op een BMW.
Ik gebruik de motorfiets voornamelijk voor woon-werkverkeer. Volgens mij is BMW de enige die deze taak kan vervullen in het schitterende Nederland.
De reden van het bezoeken van het Forum is om andere mensen te leren kennen met dezelfde interesse. Tips en trucs te lezen, waardoor het rijden en onderhouden alleen maar leuker word.
Nogmaals een gezond en voorspoedig jaar gewenst, met veel veilige kilometers.
Groet uit Groningen.
Bart
Allereerst wil ik eenieder die dit leest een voorspoedig nieuw jaar wensen!!
Sinds afgelopen november ben ik de trotse bezitter van een BMW R1100RT. De belangrijkste reden was dat ik een jongensdroom wilde laten uitkomen. Rijden op een BMW.
Ik gebruik de motorfiets voornamelijk voor woon-werkverkeer. Volgens mij is BMW de enige die deze taak kan vervullen in het schitterende Nederland.
De reden van het bezoeken van het Forum is om andere mensen te leren kennen met dezelfde interesse. Tips en trucs te lezen, waardoor het rijden en onderhouden alleen maar leuker word.
Nogmaals een gezond en voorspoedig jaar gewenst, met veel veilige kilometers.
Groet uit Groningen.
Bart
Re: Hierbij wil ik me even voorstellen
Welkom Bart, laat je snel je
zien! Op je Avatar en andere foto's? Groet Reinier L.

- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Hoi Bart,
Welkom op het forum en gefelicieerd met je aankoop. Aan de vertouwde
heb je een prima maatje die je overal comfortabel naar toe zal brengen. Doe je voordeel met het
en laat vooral eens iets van je horen.
Wellicht zin om aan te sluiten bij andere leden van het forum, die ook in Groningen wonen, om gezamenlijk naar het
te komen op 17 april a.s.?
Hier lees je meer: viewtopic.php?f=76&t=3340
Jos
Welkom op het forum en gefelicieerd met je aankoop. Aan de vertouwde

Wellicht zin om aan te sluiten bij andere leden van het forum, die ook in Groningen wonen, om gezamenlijk naar het

Hier lees je meer: viewtopic.php?f=76&t=3340
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- EL SCORPIO
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Haarlem
Hoi Bart, welkom op dit gezellige forum.
Mooie fiets en hier ga je veel plezier mee hebben.
Groeten
Richard
Mooie fiets en hier ga je veel plezier mee hebben.
Groeten
Richard
Hallo,
Het is me inderdaad nog niet gelukt om een paar mooie foto's te plaatsen van mijn jongste aanwinst.
.
Zodra de gezondheid dit weer toelaat, ga ik een sessie schieten. Om ze vervolgens op het forum te plaatsen.
Groeten uit Groningen.
Het is me inderdaad nog niet gelukt om een paar mooie foto's te plaatsen van mijn jongste aanwinst.

Zodra de gezondheid dit weer toelaat, ga ik een sessie schieten. Om ze vervolgens op het forum te plaatsen.
Groeten uit Groningen.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!