Even voorstellen.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Corné
Type: R1250RT
Bijz: 2021, TFT, adaptive, comfort, dynamic
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Oeffelt

Even voorstellen.

Ongelezen bericht door Corné »

Nog even wachten en komt mijn -1200- uit de werkplaats. Een hele mooie, zilver/zwart uit 2007 met alle opties, dus ook de Radio/CD, ja. Alleen de Acrapovic uitlaat nog niet, maar daar heb ik ook (nog) geen behoefte aan. Ik zoek nog een tanktas t.z.t.
Dankzij info op dit RT-forum heb ik een houder voor mijn TomTom besteld mij Migsel en de RAM onderdelen bij Waypoint.
Via marktplaats een Zgan Cee-Bailey vooruit (+4"hoger en breder). De krasjes eruit gepoetst met kopervet en Xerapol polijstpasta van Optitune. Werkplaatshandboek besteld (sleutelen doe ik ook graag) en de ROM gedownload bij de afdeling downloads. Ook heb ik maar meteen de nieuwe MRP3 banden erop laten leggen, die komen deze maand op de markt, dus dan maar gelijk de verbeterde versie, niet dan? Ook die tip heb ik van het forum, dus dat gaat goed hier.
Ik heb me maar gelijk ingeschreven voor het rtreffen2011 Ik heb er zin in! _004
[groet] Corné Voogt, Nijmegen.
Paul cr

Re: Even voorstellen.

Ongelezen bericht door Paul cr »

Welkom hier Corne! Je pakt het meteen goed aan als ik het zo lees :lol:
Veel mooie kms toegewenst met je 1200.
P@1200RT

Ongelezen bericht door P@1200RT »

Gefeliciteerd met je aanschaf. Ik hoop dat je veel heerlijke en veilige kilometers zult maken. Welkom op het forum. Het nut is je al duidelijk geworden lees ik! Toch handig zo'n vraagbaak.

Vriendelijke groet en wellicht tot het treffen in April. _004

P@ -1200-
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hoi Corné, leuk dat je iets van je laat horen op het RT-forum . Spannuuuund in afwachting van je -1200- zeker?
Nou je hebt een mooi tijd uitgekozen want het voorjaar zit eraan te komen.
Veel voorpret en van ons het je de -1200- al gekregen. Kijk maar op je avatar.

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Hoi Corné, welkom op dit gezellige forum.
Je zal genieten van de hoeveelheid info die er te verkrijgen is.

Groeten,
Richard
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Hoi Corné
Welkom hier . Dus jij gaat de nieuwe Michelins proefrijden voor ons? Ik ben benieuwd hoe ze zullen bevallen. Schelen ze veel in prijs met de MPR2? Het forum is inderdaad een super bron aan informatie en het zal je vast goed bevallen hier denk ik.

Ton _004
Corné

Ton1959 schreef:Hoi Corné
Welkom hier . Dus jij gaat de nieuwe Michelins proefrijden voor ons? Ik ben benieuwd hoe ze zullen bevallen. Schelen ze veel in prijs met de MPR2? Het forum is inderdaad een super bron aan informatie en het zal je vast goed bevallen hier denk ik.

Ton _004
Beste Ton, Dit is mijn eerste RT en gelijk maar met MRP3. Ik heb dus geen vergelijk, maar als ik de recensies mag geloven is het een hele goede band. Ik dacht laat ik maar gelijk goed beginnen, anders krijg ik nog een kater van rijden met vierkante banden. Hij viel met de proefrit al een beetje veel de bocht in. En ligt het dan aan de motor of de banden?
De meerprijs valt mee, ik betaalde een netto meerprijs van 50 euro per set bovenop de MRP2. Maar dan heb ik er ook een motor bij gekocht. Bij een losse set banden kon het wel eens meer zijn.
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Hoi Corné
Welke banden liggen er nu op? Mijn motor doet net het tegenovergestelde van die van jou. De mijne wil graag rechtdoor en niet zo graag de bocht in. Maar ik ben zeer benieuwd hoe je motor het straks doet met de nieuwe Michelins in ieder geval.

Ton _004
Corné

Ton1959 schreef:Hoi Corné
Welke banden liggen er nu op? Mijn motor doet net het tegenovergestelde van die van jou. De mijne wil graag rechtdoor en niet zo graag de bocht in. Maar ik ben zeer benieuwd hoe je motor het straks doet met de nieuwe Michelins in ieder geval.

Ton _004
Nu liggen er MRP2 op met 10k km erop. Veel snelweg en weinig profiel meer over. Vandaar.
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Na 10K weinig profiel over is knap op de MPR2. Dan is er ook stevig gas gegeven _004 :D _004 :D
Luc

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”