Even voorstellen...

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

jan-rt
Type: R1150RT
Bijz: 847 Biarritzblau
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Leerdam

Even voorstellen...

Ongelezen bericht door jan-rt »

Hallo forumgangers,

wie ben ik? Mijn naam is Jan, bouwjaar 1960 en sinds drie weken de gelukkige bezitter van het A-rijbewijs.
Beter laat dan nooit zalle we maar zegge.
Ik wil een -1100- aanschaffen en ben dus naarstig op zoek, niet gehinderd door enige kennis behalve de kennis die ik op dit forum heb opgedaan, louter theorie dus. Maar ik ben optimistisch!
Enjoy the yourney!
Paul cr

Re: Even voorstellen...

Ongelezen bericht door Paul cr »

Welkom hier Jan. Je kunt hier (bijna) alle info vinden over de RT. En je kunt vragen op het forum gooien als je nog meer wilt weten :D
De praktijk zul je zelf moeten gaan ervaren door op RT's te gaan proefrijden. Veel succes en vooral plezier toegewenst in de zoektocht. Laat ons weten wat het uiteindelijk is geworden.
Marcel 1200rt
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1600GT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: heerlen

Ongelezen bericht door Marcel 1200rt »

Hoi Jan,

Welkom op dit RT-forum _004 _004

Mvg
Marcel
Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
keesenanja

Ongelezen bericht door keesenanja »

Hallo Jan,

Welkom op het forum,

Ik heb mijn rijbewijs ook pas sinds een week of 4 hoor en ben 54 maar schaam me er niet voor , gewoon hartstikke leuk en proficiat nog.

gr

Kees
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Ik weet niet of je de kleur mooi vindt, maar deze ziet er super goed uit en heeft nog een lage km stand ook:
http://motoren.marktplaats.nl/motoren-b ... nd=29&fs=1

Succes met zoeken en veel plezier op het forum.
Luc

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”