mag ik me even voorstellen (r1150rtduovonk)

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Reinier L

mag ik me even voorstellen (r1150rtduovonk)

Ongelezen bericht door Reinier L »

Beste motorvrienden,

sinds enkele weken trotse bezitter van een r1150rt duovonk 2003.

Begon met cb350f, cb500f laatste 6 jaar k75s. sinds 1980 motorrijder maar altijd recreatief. zo recreatief dat ik met de k75s in die jaren 5000 km heb gereden. wordt met de r denk ik anders. wat rijdt zo'n r fijn! vandaag met een vriend (tiger 1050) op en neer geweest naar circuit assen met een beetje miezer. geen centje pijn. de machine geeft veel vertrouwen. mijn echte hobby is oude auto's, sleutelen en verzamelen. en in het echte leven ben ik dierenarts. deze motor heeft echt alle toeters en bellen. net de zadelverhogers voorzijde er onder gezet (zat teveel naar voren). Krijg binnenkort de laminarlip om de voorruit te verhogen (ben 1.88 en zit teveel in de wind), dan nog een KN filter en nog een keer een navigatiesysteem. er zit nu nog een rol op met verlichting (wie die wil mag het gratis ophalen).
zijn met vrienden een tocht aan het plannen door de pyreneen. slaaptrein erheen en terug en van oost naar west door de bergen.

wie weet tot ziens in levende lijve bijvoorbeeld op het rtreffen2011 .
[groet]
Erteetje

Re: mag ik me even voorstellen (r1150rtduovonk)

Ongelezen bericht door Erteetje »

Net als ik een kersvers forumlid.
Welkom dus en ik hoop dat je veel veilige kilometers maakt met de nieuwe Beemer.

Groet
Luc
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

Welkom op dit forum Reinier...

En net als ik begonnen op een CB350Four, lachuh! Heb je 'm nog? Ik de mijne wel en ik heb deze al vijftien jaar geleden gebombardeerd tot restauratieproject. Staat nu dus in de achtertuin te wachten tot ik er tijd voor heb (vrouw, kinderen, eigen huis: genoeg andere dingen te doen).

Nu al weer jaren tevreden met de R1100RT, hopelijk vergaat het je net zo met de 1150...

Groet,

Dave

Edit:
Of ben ik in de war en is een CB350F iets anders (2-cil.) dan de CB350Four (4-cil.)?
Reinier L

De f in Cb350f is inderdaad voor four! De eerste was de beste (uit de studietijd) met nog een L plaatje en dan maar rijden. Verkocht en al snel spijt en. weer een 350 gekocht. Later een 500 erbij. Wilde er eigenlijk nog een 750 bij kopen om de four serie kompleet te hebben maar heb ze beide verkocht voor de k75s. En nu helemaal blij met 1150.
Reinier L

Jij ook welkom! Wat een grote enthousiaste club is dit!
Reinier L

Motor in de schuur bij de kachel. Bestelling gedaan in de UK: KN filter, irridium bougies, servicepakket, alle sapjes,ook nog een ZUMO gekocht op marktplaats. _005
Kaartenrol aan het ombouwen naar ZUMO houder. Al het plaatwerk eraf, alles schoonmaken en poetsen. En zo wordt het helemaal mijn eigen brommert.
Al veel geleerd op dit forum dus dat moet goed komen en anders vraag ik het toch...
[groet] -1150- Reinier.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”