R850RT of R1100RT
Moderator: RT_Patrick
R850RT of R1100RT
Hallo allemaal,
Kan iemand objectieve info geven betreffende de keuze van óf de R850RT of R1100RT?
Er zijn uiteraard een hoop topics te vinden betreffende deze Boxers, maar de verhalen zijn te tegenstrijdig (koppel, vermogen, slijtage e.d.)
Verwijzingen naar andere (door mij gemiste) topics ook welkom.
Alvast bedankt
Inter
Kan iemand objectieve info geven betreffende de keuze van óf de R850RT of R1100RT?
Er zijn uiteraard een hoop topics te vinden betreffende deze Boxers, maar de verhalen zijn te tegenstrijdig (koppel, vermogen, slijtage e.d.)
Verwijzingen naar andere (door mij gemiste) topics ook welkom.
Alvast bedankt
Inter
Re: R850RT of R1100RT
Wat meer informatie van mijn kant:
Ik twijfel tussen:
R850RT uit 1998 met ABS. KM-stand is 93.000 km. Driedelige kofferset is aanwezig. Geen verdere extra's erbij aan de motor.
Wel drie maanden garantie van de motorzaak.
Boekjes met stempels aanwezig
of
R1100RT uit 1996 met ABS. KM-stand is 78.000. Tweedelige kofferset is aanwezig.
Elec. verstelbaar windscherm
Handvatverwarming
Cil. beschermers
Comfort berijder buddy-seat, en een wunderlich passagiers buddy-seat, (Wat is dit precies?)
Het berijdersgedeelte is in 3 delen verstelbaar
A-band zeer goed, voorband kan nog even
Wordt geleverd met gratis afleverbeurt, met nwe. olie ect..
Kosten voor beide motoren zijn gelijk.
Over mijn persoon: Ik ben een mooi weer rijder als ik eerlijk ben.
Als het regent heb ik er al minder plezier in en in de winter staat mijn huidige XJ900 bijna altijd binnen en pak ik vaak de fiets of OV.
Mijn rijstijl kan ik makkelijk omschrijven: zeer recreatief!
Jaren lang heb ik gedroomd om een Goldwing te kopen (oei....FOUT!!!)
_003
Ja ik weet het. Zo was het nu eenmaal.
Gelukkig op tijd tot inkeer gekomen en tóch bij BMW terecht gekomen.
:lol:
Ik wil enkel aangeven, dat ik écht niet de straatstenen uit het wegdek wil trekken of iets dergelijks: gaat om de rijstijl.
Nu ik wat meer informatie heb gegeven, zou ik jullie nogmaals om raad willen vragen: welke van deze twee valt aan te raden??
Alvast bedankt voor de adviezen.
Inter
Ik twijfel tussen:
R850RT uit 1998 met ABS. KM-stand is 93.000 km. Driedelige kofferset is aanwezig. Geen verdere extra's erbij aan de motor.
Wel drie maanden garantie van de motorzaak.
of
R1100RT uit 1996 met ABS. KM-stand is 78.000. Tweedelige kofferset is aanwezig.
Elec. verstelbaar windscherm
Handvatverwarming
Cil. beschermers
Comfort berijder buddy-seat, en een wunderlich passagiers buddy-seat, (Wat is dit precies?)
Het berijdersgedeelte is in 3 delen verstelbaar
A-band zeer goed, voorband kan nog even
Wordt geleverd met gratis afleverbeurt, met nwe. olie ect..
Kosten voor beide motoren zijn gelijk.
Over mijn persoon: Ik ben een mooi weer rijder als ik eerlijk ben.
Als het regent heb ik er al minder plezier in en in de winter staat mijn huidige XJ900 bijna altijd binnen en pak ik vaak de fiets of OV.
Mijn rijstijl kan ik makkelijk omschrijven: zeer recreatief!
Jaren lang heb ik gedroomd om een Goldwing te kopen (oei....FOUT!!!)

Ja ik weet het. Zo was het nu eenmaal.

Gelukkig op tijd tot inkeer gekomen en tóch bij BMW terecht gekomen.

Ik wil enkel aangeven, dat ik écht niet de straatstenen uit het wegdek wil trekken of iets dergelijks: gaat om de rijstijl.
Nu ik wat meer informatie heb gegeven, zou ik jullie nogmaals om raad willen vragen: welke van deze twee valt aan te raden??
Alvast bedankt voor de adviezen.
Inter
- jaybmw
- Type: R1200RT
- Bijz: z-technikscherm,wunderlich schakelpookverlenger.
- Land: nl
- Woonplaats of omgeving: Brabant !
1100rt kopen,dan heb je wat reserve en de topkoffer is snel opgesnord! Beetje meer ballen hoor een 1100rt!
.
Succes met je keuze,en laat het weten.

Succes met je keuze,en laat het weten.
kawasaki gpz 600 r ,2jaar
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx7 r ,4jaar (totall los )
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx7 r ,4jaar (totall los )
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
IK rij zelf de 850 en ben daar zeer tevreden over! Ik ken de 1100 niet maar ik kan me niet voorstellen dat het extra vermogen zoveel wordt aangesproken. Dat zou voor mij geen reden zijn voor de een of de ander. Het blok is verder volkomen identiek, ik geloof niet dat de een meer te lijden heeft dan de ander. Kortom keuze zou ik maken op de km stand (maar die ontlopen erlkaar niet zo) en de opties. Op die manier zou het voor mij een duidelijke keuze zijn!
Succes eneu foto's!!
Succes eneu foto's!!
Ik zou de motor uit 1998 nemen. Waarom? Omdat de 96 serie problemen had met de versnellingsbak. Dat was een kostbaar grapje en als je toevallig zo'n motor treft dan voelt dat niet fijn. Beide zijn fijne motoren en een mooi weer rijder heeft meer dan genoeg aan een 850 RT. Voordeel is ook nog dat het blok iets mooier loopt en minder last heeft van KFR.
Overigesn weet onze huistovenaar van MSA dat trouwens perfect op te lossen door een fijngevoelige afstelling.
1 overweging, ga je graag en veel bergen en passen rijden overweeg dan een 1100RT dat net dat hele kleine beetje meer.
Succes
Paul
Overigesn weet onze huistovenaar van MSA dat trouwens perfect op te lossen door een fijngevoelige afstelling.
1 overweging, ga je graag en veel bergen en passen rijden overweeg dan een 1100RT dat net dat hele kleine beetje meer.
Succes
Paul
Zoals Stoffel al schrijft, ze zijn technisch gezien eigenlijk identiek. Dus hoef je bij de 1 niet meer of minder technische problemen te verwachten als bij de ander, in algemene zin. Belangrijk is dus om op beide exemplaren die je te koop zijn aangeboden een flinke proefrit te maken en ze zo goed mogelijk probeert te tjekken op onvolkomenheden e.d. Ga voor jezelf na bij welke je het beste gevoel aan overhoud. Doorslaggevend kan zijn dat je de 1100 gewoon beter vindt lopen. Maar misschien vindt je de 850 wel lekkerder lopen. Cilinderbeschermers zijn voor een paar tientjes er op te zetten. Handvatverwarming heb je waarschijnlijk niet echt nodig. Als de ruit van de 850 niet verstelbaar is, dat zou ik als een gemis ervaren. Die zadels van wunderlich ( dat is een duits bedrijf dat allerhande accecoires levert) zijn best prijzig. Als je dat zadel flink beter vindt zitten dan is dat een voordeeltje voor de 1100. Je schrijft over de banden. Kijk dan ook bv naar de dikte van de remschijven. Dat zijn ook slijtagedelen die geld kosten.
- Benji
- Type: R1150RT
- Land: België
- Woonplaats of omgeving: Limburg
Hoi
Ik zou gaan voor de R850RT, heb zelf een R1100RT gehad van 1995 en deze had ook het gekende versnellingsbak probleem, wat ook nog voorkomt bij de 1996 uitvoering. Als je zelf goed kunt sleutelen is het geen probleem, ga dan voor de R1100RT.
Wil je wat meer safe spelen?? Maar dit is mijn persoonlijke mening en kan nogal verschillen met wat anderen hiervan denken.
Groetjes Benji
Ik zou gaan voor de R850RT, heb zelf een R1100RT gehad van 1995 en deze had ook het gekende versnellingsbak probleem, wat ook nog voorkomt bij de 1996 uitvoering. Als je zelf goed kunt sleutelen is het geen probleem, ga dan voor de R1100RT.
Wil je wat meer safe spelen?? Maar dit is mijn persoonlijke mening en kan nogal verschillen met wat anderen hiervan denken.
Groetjes Benji
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
Waarom keus uit deze twee? Er zijn er zoveel te koop. Maar uit deze twee koos ik de nieuwste vanwege de versnellingsbak problemen bij de oudere modellen.
Al zegt het uiterlijk natuurlijk ook wat en hoe zo'n motor rijd. Een versnellingsbakrevisie is niet goedkoop. Maar bij die kilometerstanden ben je misschien ook snel al aan een koppeling toe ook. En dan moet de versnellingsbak er ook af.
Misschien toch eerst op beide rijden en goed bekijken.
Ton
Al zegt het uiterlijk natuurlijk ook wat en hoe zo'n motor rijd. Een versnellingsbakrevisie is niet goedkoop. Maar bij die kilometerstanden ben je misschien ook snel al aan een koppeling toe ook. En dan moet de versnellingsbak er ook af.
Misschien toch eerst op beide rijden en goed bekijken.
Ton
wat heb je gekocht????
:
:
of is het nog niet zover. zelf heb ik een proefrit gemaakt met een 850 en 1100 waarbij ik de 850 veel soepeler en rustiger vond rijden en lopen. de 850 had voor mij (ook recreatierijder) meer dan genoeg power. daarna een proefrit gemaakt met een 1150 twinspark, die loopt net zo soepel als de 850 en heb deze direct gekocht. mede vanwege de waslijst opties die ik graag wilde en anders mezelf daaraan arm gekocht zou hebben omdat ik ze toch wil hebben. ook het afgetekende serviceboekje, handleiding en gereedschapset zaten erbij wat ik belangrijk vind. groet reinier.

of is het nog niet zover. zelf heb ik een proefrit gemaakt met een 850 en 1100 waarbij ik de 850 veel soepeler en rustiger vond rijden en lopen. de 850 had voor mij (ook recreatierijder) meer dan genoeg power. daarna een proefrit gemaakt met een 1150 twinspark, die loopt net zo soepel als de 850 en heb deze direct gekocht. mede vanwege de waslijst opties die ik graag wilde en anders mezelf daaraan arm gekocht zou hebben omdat ik ze toch wil hebben. ook het afgetekende serviceboekje, handleiding en gereedschapset zaten erbij wat ik belangrijk vind. groet reinier.

Ben nog aan het twijfelen tussen deze twee motoren.
Ondertussen is er ook een R1100RT van 1999 in beeld gekomen.
Wordt steeds moeilijker, merk ik wel.
Komende dinsdag kan ik en ieder geval een rit maken op een R1100RT van een collega.
Hij is bijzonder tevreden over de motor.
Daarna wordt het tijd om de motorzaken op te zoeken en ter plekke te gaan kijken.
Wellicht ook Erik van Lent inschakelen om een keuring te doen?
Of kan ik er redelijkerwijs ervan uitgaan, dat een dealeronderhouden motor goed is?
Puzzels, vragen, onzekerheden en nog geen beslissing.........

Ondertussen is er ook een R1100RT van 1999 in beeld gekomen.
Wordt steeds moeilijker, merk ik wel.
Komende dinsdag kan ik en ieder geval een rit maken op een R1100RT van een collega.
Hij is bijzonder tevreden over de motor.
Daarna wordt het tijd om de motorzaken op te zoeken en ter plekke te gaan kijken.
Wellicht ook Erik van Lent inschakelen om een keuring te doen?
Of kan ik er redelijkerwijs ervan uitgaan, dat een dealeronderhouden motor goed is?
Puzzels, vragen, onzekerheden en nog geen beslissing.........

- siebke
- Bijz: 2009, import (D)
- Land: Nl
- Woonplaats of omgeving: Peel en Maas
De R1100RT uit 1999 kent de genoemde versnellingsbakproblemen niet meer. Wil je meer met duo, belading en/of in de heuvelen rijden lijkt me het extra vermogen van de 1100 nét even prettiger. Kocht de mijne vorig jaar november. Handvatverwarming kon ik al snel waarderen. In dit en de komende 2 jaargetijden mooi te gebruiken. Vanwege mijn lengte staat de ruit in de hoogste stand i.v.m. minder windruis rond de helm. Gooi ook ABS niet zomaar weg!!
Succes met de keuze
Succes met de keuze
As ut neet geit zoeas 't môt, dèn môt 't mèr zoeas ut geit
- Garfield
- Type: R1150RT
- Bijz: Zilver, HVV, alarm, topkoffer
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: leusden
Keuzes, leuk! Munt opgooien danmaar?
Heb zelf ook een r850rt en ben daar zeer tevreden mee. Ik heb eigenlijk nooit het idee dat ik iets te kort kom. Ook niet tijdens ritjes in de Eifel om maar iets te noemen. Ik gebruik hem vooral voor woon-werk en uitjes. Hierboven al is het een en ander aangehaald: technisch en uitvoering zijn de 1100 en de 850 aan elkaar gelijk, afgezien aan voor de hand liggende zaken zoals de cilinderinhoud. Dus met electrisch scherm, (in België destijds een meerprijs) handvatverwarming en zijkoffers.
HET voordeel van een 850 is het niet of nauwelijks aanwezig zijn van KFR. Die van mij heeft daar absoluut geen last van en dat hoor ik van meer 850tigers. Heel zorgvuldig afstellen is bij 1100/1150single-spark noodzakelijk. Een 1100 vanaf modeljaar 1997 heeft de gemodificeerde versnellingsbak
Let wel op of de 850 een overheidsfiets is geweest. Daar hoeft zeker niets mis mee te zijn maar mag dan wel iets goedkoper worden aangeboden.
Ik heb ook een XJ gehad en daar had ik last van hoogfrequente trillingen, met name in de handvatten. Daar zul je bij de boxers geen last van hebben, van dat hoge
Ik weet niet of de vraag al beantwoord was, een Wunderlich zadel is een aftermarketzadel, men zegt dat het comfortabeler zit. Geen ervaring mee, heb zelf een zadel van een 1150, zit ook goed.
Succes met je keuze en laat maar horen wat het is geworden.
Frans

Heb zelf ook een r850rt en ben daar zeer tevreden mee. Ik heb eigenlijk nooit het idee dat ik iets te kort kom. Ook niet tijdens ritjes in de Eifel om maar iets te noemen. Ik gebruik hem vooral voor woon-werk en uitjes. Hierboven al is het een en ander aangehaald: technisch en uitvoering zijn de 1100 en de 850 aan elkaar gelijk, afgezien aan voor de hand liggende zaken zoals de cilinderinhoud. Dus met electrisch scherm, (in België destijds een meerprijs) handvatverwarming en zijkoffers.
HET voordeel van een 850 is het niet of nauwelijks aanwezig zijn van KFR. Die van mij heeft daar absoluut geen last van en dat hoor ik van meer 850tigers. Heel zorgvuldig afstellen is bij 1100/1150single-spark noodzakelijk. Een 1100 vanaf modeljaar 1997 heeft de gemodificeerde versnellingsbak
Let wel op of de 850 een overheidsfiets is geweest. Daar hoeft zeker niets mis mee te zijn maar mag dan wel iets goedkoper worden aangeboden.
Ik heb ook een XJ gehad en daar had ik last van hoogfrequente trillingen, met name in de handvatten. Daar zul je bij de boxers geen last van hebben, van dat hoge

Ik weet niet of de vraag al beantwoord was, een Wunderlich zadel is een aftermarketzadel, men zegt dat het comfortabeler zit. Geen ervaring mee, heb zelf een zadel van een 1150, zit ook goed.
Succes met je keuze en laat maar horen wat het is geworden.
Frans
Groeten, Frans
Als je het weet, is het niet moeilijk.
Als je het weet, is het niet moeilijk.
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Huh, zoek eens op "dealer" en je wordt wel wakker uit die droom denk ik...Interceptor schreef: Of kan ik er redelijkerwijs ervan uitgaan, dat een dealeronderhouden motor goed is?
Hans
- Wildripper
- Land: Tsss echt niet
- Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Wanneer de 850 een overheidsfiets is, kun je wnl de ruit niet in hoogte verstellen.
Ik zelf vind het zeer prettig om tijdens de rit de hoogte aan te passen.
Uiteraard blijft het een persoonlijke keuze. Ik wens je wijsheid toe in je beslissing.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Ik zelf vind het zeer prettig om tijdens de rit de hoogte aan te passen.
Uiteraard blijft het een persoonlijke keuze. Ik wens je wijsheid toe in je beslissing.

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Zümo XT
Ik weet niet of een afgetekend serviceboekje iets zegt. Toen ik bij de Mercedesdealer werkte kreeg de klant dit stempeltje als de auto de beurt gehad had. Maar als ik dan op de werkorder zette dan een aantal reparaties nodig worden als extra bij de beurt zag je naderhand vaak de auto niet meer terug. En soms zag je ze wel terug en bij de volgende beurt liet men de afgekeurde onderdelen alssnog gewoon zitten.
Persoonlijk kijk ik zelf liever naar de staat van onderhoud dan te vertrouwen op een ander. Ik geef liever mezelf de schuld dat ik iets gemist heb. Ik betaalde er ooit de ANWB voor om zo'n controle te doen en daar had ik achteraf spijt van.
Als je de motor om de drie jaar naar de dealer brengt stempelt die het boekje ook af maar je hebt dan wel veel te lang rond gereden met dezelfde olie.
Ton
Persoonlijk kijk ik zelf liever naar de staat van onderhoud dan te vertrouwen op een ander. Ik geef liever mezelf de schuld dat ik iets gemist heb. Ik betaalde er ooit de ANWB voor om zo'n controle te doen en daar had ik achteraf spijt van.
Als je de motor om de drie jaar naar de dealer brengt stempelt die het boekje ook af maar je hebt dan wel veel te lang rond gereden met dezelfde olie.
Ton
bij mij zat naast het serviceboekje ook een uitdraai met van km o tot nu alle beurten en reparaties en bijzonderheden beschreven. da's toch mooi. maar idd het is van belang hoe de motor is op moment van koop.
nogmaals de
is vlgs mij een ondergewaardeerde en toch supermotor
.
nogmaals de

Ik heb zelf een
en die bevalt prima. Als je regelmatig met een duopassagier gaat rijden of de bergen in wil, zou ik de
overwegen.
Dat verhaal over de versnellingsbak problemen van de oudere modellen, die heb ik ook gehoord.
Maar ik weet niet of dit echt is en wat er dan met die oudere modellen mis is, het klinkt wel geloofwaardig.
Een overheidsfiets herken je vaak aan twee ronde gaten in de kuip, iets boven de cylinders, in die gaten zit dan meestal een dop.
Deze gaten waren voor de stalen beugels waarop de toeters van de sirene zaten.
Een overheidsfiets zou ik nooit kopen, daar denk ik niet eens over na, ik weet hoe ze (we) er mee rijden
.
Veel plezier en kopen die motor!

Dat verhaal over de versnellingsbak problemen van de oudere modellen, die heb ik ook gehoord.
Maar ik weet niet of dit echt is en wat er dan met die oudere modellen mis is, het klinkt wel geloofwaardig.
Een overheidsfiets herken je vaak aan twee ronde gaten in de kuip, iets boven de cylinders, in die gaten zit dan meestal een dop.
Deze gaten waren voor de stalen beugels waarop de toeters van de sirene zaten.
Een overheidsfiets zou ik nooit kopen, daar denk ik niet eens over na, ik weet hoe ze (we) er mee rijden

Veel plezier en kopen die motor!
Hele hoop leuke, goede en waardevolle tips gehoord tot nog toe: Bedankt daarvoor!!
Ik hoop komende zaterdag een proefrit te maken op een R 1100 RT uit 1999.
Is wel een eindje uit de buurt, maar wat je ver haalt is lekker, zo, luidt het gezegde.....
Ik houd jullie (uiteraard) op de hoogte van de ontwikkelingen....
Groet
Inter

Is wel een eindje uit de buurt, maar wat je ver haalt is lekker, zo, luidt het gezegde.....

Groet
Inter
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Een 99-er is geen slechte keuze. Maar laat em wel keuren door een goede keurmeester zoals Ken Simon van http://www.motorserviceamersfoort.com
Veel suc6 . . .
Veel suc6 . . .
Interceptor schreef:Hele hoop leuke, goede en waardevolle tips gehoord tot nog toe: Bedankt daarvoor!!
![]()
Is wel een eindje uit de buurt, maar wat je ver haalt is lekker, zo, luidt het gezegde.....![]()
Groet
Inter
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Is een maandje stil geweest, maar ik heb niet stil gezeten!
De kaarten zijn geschud, het spel is gespeeld en de keuze is gemaakt!!
AND THE WINNER IS:..................
Géén van tweeën!!
Het is geworden een donkerblauwe (BMW kleurcode weet ik (nog) niet)
uit 2003 met 105.000 km op de teller.
Is geen twinspark (jammer genoeg), maar verder heeft de motor alles wat ik zou willen: kofferset in kleur meegespoten én een topkoffer.
Ik kreeg nog een redelijke prijs voor mijn XJ 900 terug, dus heb ik toch maar de stap genomen.
Hij had ook nog een
staan uit 1996 met 21.000 km op de teller (nee.... de punt staat op de juiste plek!!)
Ze werden naast elkaar gezet, zodat een vergelijk goed te maken was.
Qua uiterlijk trok de
mij meer, ondanks de zeer lage km-stand van de
Foto's heb ik (nog) niet, maar deze zal ik nog wel plaatsen.
Ik wilde dit toch even met jullie delen en iedereen bedanken voor de adviezen e.d.
Uiteraard zullen er wel meer vragen van mij komen betreffende de
.
Om te beginnen deze vragen:
Hoe kom ik aan een (digitaal) handwerkboek van de
? Heeft iemand deze nog voor een zacht prijsje liggen?
De 2x 12 V aansluitingen zitten in het zijscherm bij de linkerknie. Voor navigatie had de
een 12v aansluiting op het dashbord. Hoe is een navigatie het makkelijkst aan te sluiten op een
?
Is de druppellader via één van deze aansluitingen aan te sluiten?
Ik kan haast niet wachten op de lente!!
Hoewel: als ik naar buiten kijk, zal ik nog lang moeten wachten....
_002 _003
De kaarten zijn geschud, het spel is gespeeld en de keuze is gemaakt!!
AND THE WINNER IS:..................
Géén van tweeën!!

Het is geworden een donkerblauwe (BMW kleurcode weet ik (nog) niet)

Is geen twinspark (jammer genoeg), maar verder heeft de motor alles wat ik zou willen: kofferset in kleur meegespoten én een topkoffer.
Ik kreeg nog een redelijke prijs voor mijn XJ 900 terug, dus heb ik toch maar de stap genomen.
Hij had ook nog een

Ze werden naast elkaar gezet, zodat een vergelijk goed te maken was.
Qua uiterlijk trok de

Foto's heb ik (nog) niet, maar deze zal ik nog wel plaatsen.
Ik wilde dit toch even met jullie delen en iedereen bedanken voor de adviezen e.d.
Uiteraard zullen er wel meer vragen van mij komen betreffende de

Om te beginnen deze vragen:
Hoe kom ik aan een (digitaal) handwerkboek van de

De 2x 12 V aansluitingen zitten in het zijscherm bij de linkerknie. Voor navigatie had de

Is de druppellader via één van deze aansluitingen aan te sluiten?
Ik kan haast niet wachten op de lente!!
Hoewel: als ik naar buiten kijk, zal ik nog lang moeten wachten....
_002 _003
gefeliciteerd met je aankoop.
Waarschijnlijk heb je het over deze : http://motoren.marktplaats.nl/motoren-b ... ind=4&fs=1
Hebben we gelijk een foto
Waarschijnlijk heb je het over deze : http://motoren.marktplaats.nl/motoren-b ... ind=4&fs=1
Hebben we gelijk een foto

Gefeliciteerd met de 1150!! Join the club.
Wie weet zien we elkaar op het
.
Het is bij mij net zo gegaan, eerst voor een 850 of 1100 en uiteindelijk werd het toch een 1150.
Van de winter lekker sleutelen en de pekel en winter kunnen mij niet snel genoeg weg zijn.
Wie weet zien we elkaar op het

Het is bij mij net zo gegaan, eerst voor een 850 of 1100 en uiteindelijk werd het toch een 1150.
Van de winter lekker sleutelen en de pekel en winter kunnen mij niet snel genoeg weg zijn.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht