Beantwoord: uit zichzelf zakken van de kuipruit

Alles over windbescherming en aerodynamica.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
dannyoostburg

Beantwoord: uit zichzelf zakken van de kuipruit

Ongelezen bericht door dannyoostburg »

hallo, ik heb een probleem met mijn kuipruit ,rt 1100,
iedere keer als ik door een putje of een hobbel reed viel mijn scherm naar een lagere stand.
Het moest dan eerst helemaal naar beneden voor ik hem dan weer naar boven kon doen.
bij navraag bij de knalpot bleek dit het wormwieltje te zijn maar die zijn dan weer niet los te krijgen volgens hun.
dus ik heb het scherm vastgezet, maar nu wil ik graag een nedplex kopen maar dan kan ik er waarschijnlijk niet meer overheen kijken, weet iemand waar ik toch zo'n wieltje kan kopen of ik toch over het scherm kan kijken vooral bij regen toch wel belangrijk denk ik. ik ben 1,89 cm zadel al in de hoogste stand, groet dl
jasper75

Re: uit zichzelf zakken van de kuipruit

Ongelezen bericht door jasper75 »

Bij http://www.beerensmotoren.nl/ kun je gebruikte onderdelen kopen.
Los zal je zo iets niet kunnen kopen maar met een gebruikte unit zal je allicht goedkoper uit zijn dan nieuw.
Ik heb er laatst een kilometerteller aandrijving voor in het voorwiel gekocht, ook het wormwiel kapot en niet los te krijgen.
Ik was 20 euro kwijt waar een nieuwe 50 euro kost. gaat misschien ook maar de helft zolang mee :roll: maar ben voorlopig geholpen.

Gr Jasper
dannyoostburg

Ongelezen bericht door dannyoostburg »

ok bedankt ga ik daar eens zoeken misschien kan ik het daar vinden,
ook had ik begrepen van olivier van nedflex dat die een tweede hands systeem had liggen,
dus olivier als je dit leest maak me dan maar een mooi prijsje.
bedankt jasper groet danny
WernerB
Type: R1200RT
Bijz: Midland BT next/TomTom 550
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tholen

Ongelezen bericht door WernerB »

Danny,
ik lees je berichtje helaas nu pas. _002
Ook ik heb mijn 1100rt ooit een vallende ruit meegemaakt. Boosdoener was niet het wormwiel, (Die is van metaal), maar een gebroken kunststof tandwiel wat over de lange as is geschoven.
Bij de Knalpot een andere as (van een 1150 rt/die is ook iets dikker dan die van de 1100rt, maar past wel) gekocht. Ik meen me te herinneren voor € 10,00.
Geplaatst en nooit meer problemen gehad.
Overigens ben ikzelf 1.94 m en heb, na GIVI en Nedplex, nu een V-stream/Z-technik-scherm. Ben bijzonder tevreden! _004

Kijk maar of je nog wat kunt doen met deze verlate reactie.

Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB

.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)
Afbeelding

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Kuip & Ruiten”